شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20793 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند

عزل نیک کردار نقطه عطف تدبیر بازوند برای تحرک در استانداری کرمانشاه
09 اسفند 1396 - 12:58
شناسه : 5696
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

تدبیر هوشمندانه استاندار کرمانشاه برای جابجایی معاون هماهنگی امور عمرانی این استانداری، خرسندی و رضایت خاطر بسیاری از دغدغه‌مندان و صاحب نظران را در استان به دنبال داشت.

پ
پ

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، تدبیر هوشمندانه استاندار کرمانشاه برای جابجایی معاون هماهنگی امور عمرانی این استانداری، خرسندی و رضایت خاطر بسیاری از دغدغه‌مندان و صاحب نظران را در استان به دنبال داشت.
بازوند از ابتدای ورودش به استان کرمانشاه، کار جهادی و تلاش جهادگونه را از مدیران و معاونین زیرمجموعه خود طلب کرد و بر این هدف خود مصرانه ایستادگی کرد.
معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه از مهمترین ارکان در توسعه به شمار می‌آید و هرگونه اهمال و کم کاری در این معاونت، ضربات سنگین اقتصادی و عمرانی و زیرساختی به پیکره این استان وارد می‌کند کما اینکه ضعف‌ها و نتایج منفی عملکرد این معاونت بر همگان آشکار شد و در نهایت منجر به تدبیر استاندار برای جا به جایی گردید.
البته تغییر و تحولات در معاونت‌های استانداری کرمانشاه با انتصاب محمدابراهیم الهی تبار به سمت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کلید خورد، انتصابی به جا و شایسته که به حق لازمه پیشبرد اهداف ترسیمی بازوند بود.
الهی تبار مدیری لایق و رسانه‌ای، همسو با اهداف استاندار، جهت گیری مدبرانه‌ای برای تحولات مثبت و سازندگی در استان پیش گرفته است در حالیکه این رویه مثبت پیشتر کمرنگ بود.
عزل مجتبی نیک کردار از سمت معاونت امور عمرانی اسانداری کرمانشاه نقطه عطفی در انتصابات استانداری محسوب می‌شود چراکه مهندس سالاری از نیروهای پرکار و پرتلاش در عرصه مدیریی است و دارای مدارک تحصیلی و حرفه ای فوق لیسانس معماری از دانشگاه شهید بهشتی تهران – فارغ التحصیل ۱۳۷۴، پروانه کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان، دارای گواهینامه های زلزله – مدیریت استراتژیک – مدیریت تحول و… است.
از سوابق اجرایی مهندس سالاری می توان به این موارد اشاره کرد، از سال ۷۴ تا ۷۸ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه
از سال ۷۸ تا ۷۹ شهردار کرمانشاه ( اولین شهردار منتخب شورای شهر کرمانشاه)
از سال ۷۹ تا ۸۱ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه
از سال ۸۱ تا ۸۲ شهردار کرمانشاه
از سال ۸۵ تا ۸۶ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه
عضو هیات مدیره دوره چهارم نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه
عضواتاق بازرگانی و صنایع معادن کرمانشاه و صادر کننده نمونه خدمات فنی ومهندسی به خارج از کشور در سال ۸۴
رئیس وعضو هیت مدیره دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان
مدیر چندین پروژه بزرگ ساختمانی در داخل و خارج از کشور
نایب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه ، عمران وآبادانی کرمانشاه
مدیر پروژه ۵۰۰۰ واحدی مسکن مهر پردیس کرمانشاه
مدیر پروژه هتل بین المللی ۵ ستاره کرمانشاه
مدیر عامل مهندسان مشاور نوین شهر زاگرس کرمانشاه
عضو اصلی چندین کمسیون تخصصی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه
سوابق آموزشی و پژوهشی مهندس سالاری نیز بدین شرح است:
چندین دوره سابقه تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی
چندین دوره سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی
چندین دوره سابقه تدریس در دانشگاه رازی کرمانشاه
برگزاری دوره آموزشی برای شهرداران استان
تدوین بیش از ۵۰ مقاله علمی-تخصصی و اجتماعی در سطوح ملی و منطقه ای
اما حضور فعال در جبهه های نبرد حق علیه باطل در قرارگاه رمضان، عضویت در نهادهای اجتماعی و فرهنگی، رئیس ستاد مهندسین ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان استان کرمانشاه از سوابق اجتماعی و فرهنگی مهندس سالاری است.
مهندس سالاری همچنین افتخاراتی به شرح ذیل را در کارنامه خود دارد:
_ رئیس نمونه بنیاد مسکن کل کشور در سال ۷۷
صادر کننده نمونه خدمات فنی مهندسی به خارج از کشور در سال ۸۴
تقدیر نامه از وزارت مسکن و شهرسازی
تقدیر نامه از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه
تقدیر نامه های متعدد از فرماندهی بسیج و سپاه
تقدیر نامه های متعدد از استانداران وقت کرمانشاه
تقدیر نامه از شورای اسلامی شهر کرمانشاه

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.