شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

استانداری کرمانشاه خاکریز خدمت به مردم
09 اسفند 1396 - 18:59
شناسه : 5711
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

 

یکی از اولین سخنان استاندار کرمانشاه این بود که همواره درب اتاقش به روی همه باز است و پذیرای همگان خواهد بود.

پ
پ

شاید بسیاری از افراد در ابتدای کار تصور کردند این حرف مهندس “هوشنگ بازوند” شعار است و پس از مدتی از خاطر خواهد رفت اما با گذشت نزدیک به پنج ماه فعالیت او در کرمانشاه، همواره پذیرای همه اقشار مختلف جامعه بوده است.
جلسات ملاقات عمومی بازوند در تمام این چندماه به صورت مستمربرگزار شده است و استاندار کرمانشاه رو در رو به مشکلات مردم گوش داده است.
وقتی که وی در جلسات با مدیران دستگاه ها، دغدغه های مردم را مطرح می کند نشان دهنده آن است که او با دقت مسائل مردم را رصد می کند و به آن می پردازد.
بازوند بارها در نشست با مدیران دستگاه ها از مشکلات اصلی مردم مانند بیکاری، فقر و … یاد کرده و‌خواستار رسیدگی به این مشکلات شده است.
نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که استاندار کرمانشاه پذیرای همه اقشار جامعه است و فرقی بین ثروتمند و ناتوان، سرمایه گذار و بدهکار و … قائل نیست، وی بارها در اتاق خود، نشست های تخصصی با سرمایه گذاران داشته، هم با مدیران استان و نمایندگان مجلس جلسه داشته و هم با مردم عادی دیدار کرده است.
استاندار کرمانشاه سخنان مردم عادی را بیش از هر قشر دیگری مورد توجه قرار می دهد زیرا عقیده دارد ممکن است صدای مردم عادی به همه جا نرسد و از اینکه در کرمانشاه برخی مسئولین صدای مردم عادی را کمتر می شنوند بارها گلایه کرده است.
وی برای سرمایه گذاران نیز اهمیت خاصی قائل است و بارها در اتاق وی، جلسات متعددی با سرمایه گذاران داخل استان و استان های دیگر برگزار شده است.
بازوند حتی با مدیران و مسئولان استان نیز به خوبی ارتباط برقرار کرده و در تمام ساعت شبانه روز پاسخگوی مدیران استان هست.
از سوی دیگر استاندار کرمانشاه ارتباط خوبی با رسانه ها دارد و بارها خبرنگاران و اصحاب رسانه را نیز در دفتر خود پذیرفته و با آنها نشست های عمومی و اختصاصی داشته است.
شاید بتوان وی را از معدود استاندارانی دانست که در همین چند ماه فعالیت خود بارها نشست خبری گذاشته و رسانه ها را پذیرفته است .
او حتی در شرایط بحرانی مانند زلزله اخیر نیز در تمام ساعات شبانه روز جوابگوی مدیران، رسانه ها، مردم و … بود و همیشه برای همه وقت داشت، بین مردم زلزله می رفت و گاهی در چادرهای آنان حضور پیدا می کرد و به مردم دلگرمی داده است.
تعامل استاندار کرمانشاه با مجمع نمایندگان استان با هدف پیشبرد اهداف کرمانشاه و گرفتن امتیازات بیشتر برای این استان قابل توجه است، این مهم را می توان در جلسات مهم کاری استاندار کرمانشاه دید که در بسیاری از جلسات، چندین تن از نمایندگان مجلس حضور دارند و این امر باعث هم افزایی در ظرفیت های هر دو بخش خواهد شد.
استاندار کرمانشاه با مدیران ارشد کشور نیز به خوبی ارتباط برقرار کرده و می تواند از این طریق، لابی گری های مثبتی برای پیگیری امور استان کرمانشاه دهد که نمونه آن را بارها شاهد بودیم.
اگرچه دغدغه و مشغله های بازوند از دیگر مدیران کمتر نیست اما همیشه برای شنیدن امور مردم زمان دارد و هیچکس را به بهانه کار زیاد از سر، باز نمی کند زیرا عقیده دارد تمامی کارهایی که انجام می شود برای رفاه و بهبود وضعیت همین مردم است پس اول باید صدای آنان را شنید و سپس براساس خواسته آنها امور را پیگیری کرد.
بازوند به عنوان مدیر ارشد استان کرمانشاه در دسترس بودن، پاسخگویی و پذیرای عموم بودن را در کرمانشاه بنیان نهاده و تلاش می کند این مهم را در مدیران استان نیز جا بیندازد.
جا انداختن این فرهنگ قطعا یکی از کارهای درخشان در کارنامه مهندس بازوند در دوران استانداری وی در کرمانشاه خواهد بود که شاید بسیاری از مشکلات ریز و درشت این استان را حل کند.
پاسخگو بودن یکی از مصادیق اصلی حقوق شهروندی است که این دولت تاکید زیادی نسبت به آن دارد و بازوند با جدیت برای تحقق این مهم تلاش می کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.