پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

اگر در جایی تبانی صورت بگیرد مصداق و سند آن بیان شود تا همه‌ نمایندگان با یک نقد کلی زیر سوال نروند
09 اسفند 1396 - 20:16
شناسه : 5720
2
واکنش فلاحت‌پیشه به دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها: طلوع‌‌کرمانشاه :

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اگر در جایی تبانی صورت بگیرد و یا مداخلاتی هست، انتظارمان این است که حتماً مصداق و سند آن نیز بیان شود که همه‌ی نمایندگان با یک نقد کلی زیر سوال نروند.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، حشمت الله فلاحت‌پیشه نسبت به انتقادات سیاسیون استان درباره دخالت نمایندگان در انتصاب فرمانداران واکنش نشان داد و گفت: اگر در جایی تبانی صورت بگیرد و یا مداخلاتی هست،انتظارمان این است که حتماً با مصداق مطرح شود که همه‌ی نمایندگان با یک نقد کلی زیر سوال نروند.

نماینده‌ی اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه اخیراً برخی از فعالان سیاسی استان موضوعی را در رابطه‌ی استاندار با نمایندگان مطرح کرده اند، گفت: برای این عزیزان احترام قائلم و امیدوارم با حضور این فعالان سیاسی، فضایی برای نقد سازنده شکل بگیرد. ولی این توضیح را لازم می دانم: یکی از مشکلات استان کرمانشاه و البته فراتر از آن در کشور، طرح مباحث به صورت «کلی» است. انتظارمان این است که اگر قرار است نقد سازنده باشد، مسائل به صورت مصداقی و مستند مطرح شوند. چرا که مصداق و سند دو اصل اساسی اعتماد است.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه همچنین یادآور شد: «به رغم اینکه در میان مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اختلاف نظر وجود دارد، ولی یک واقعیت نیز دیده می‌شود و آن این است که در کل، مجمع نمایندگان استان جمع قوی و صاحب نقشی در مجلس هستند و در حوزه های مختلف نظراتشان علمی و مقبول است و در میان نمایندگان کشور جایگاه دارند. لذا معتقدم عزیزانم در حوزه های سیاسی مستنداً به موضوع ورود نمایند. این را هم نادیده نمی گیرم که ممکن است در برخی از حوزه‌های نمایندگی دخالت های بی جایی صورت گیرد و مداخله فراتر از تفکیک قوا در حوزه اجرایی باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان در ادامه گفت: بارها در زمان طرح انتخاب استاندار مطرح کرده ام که حتماً باید نظر ستادهای انتخاباتی که برای نامزد مورد وثوقشان تلاش کرده اند و دولت پیروزند، اخذ شود.

وی ضمن اشاره به تلاشهای مجدانه‌ی نمایندگان استان در امور محوله یادآور شد: شکی نیست که نقاط ضعفی هم وجود دارد ولی انتظارمان این است که اگر منتقدان به این مجمع، نقدی وارد می دانند، «برنامه‌ای» مطرح شود.

فلاحت پیشه در پایان گفت: اگر در جایی تبانی صورت بگیرد و یا مداخلاتی هست، انتظارمان این است که حتماً مصداق و سند آن نیز بیان شود که همه‌ی نمایندگان با یک نقد کلی زیر سوال نروند. ضمن اعلام مجدد اینکه برای همه‌ی سیاسیون استان احترام قائلم، حاضرم در هر جایی جلسه‌ی انتقادی بگذارند، شخصاً حضور پیدا کنم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.