جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۳ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۹۵۸ تن کالا از مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد
12 اسفند 1396 - 8:35
شناسه : 5766
2
مدیر گمرکات استان کرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۱۱ ماهه امسال، سه میلیون و ۷۱۲ هزار و ۹۵۸ تن کالا از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

پ
پ

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۸۴۹ هزارو ۱۹ دلار کالا به وزن سه میلیون و ۷۱۲ هزار و ۹۵۸ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۱۲ درصدی داشته است.

حیدری گفت: از مجموع یک میلیاردو ۵۹۸ میلیون و ۸۴۹ هزارو ۱۹ دلار کالا در ۱۱ ماهه سال جاری، ۶۹۹ میلیون و ۷۲۲ هزارو ۷۷۵ دلار آن با وزن ۹۱۲ هزار تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۲۰۳ درصد و از لحاظ وزنی ۱۳۱ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشورعراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه در ۱۱ ماهه سالجاری بخود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان افزود: در این مدت صادرات خروجی از گمرک پرویزخان ۵۰۲ میلیون و ۲۴۵ هزارو ۳۳۵ دلار به وزن یک میلیون و ۳۸۱ هزارو ۹۲۵ تن می باشد که از این لحاظ در جایگاه دوم در بین گمرکات استان قرار دارد.

خلیل حیدری بیان داشت: صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۲۷۵ میلیون و ۹۰۹ هزارو ۷۸۲ دلار کالا به وزن ۷۴۹ هزارو ۵۹۹ تن می باشد که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۹۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در ۱۱ ماهه سال جاری میزان صادرات خروجی از گمرک خسروی ۷۷ میلیون و ۷۱ هزارو ۵۶۴ دلارکالا به وزن ۳۰۴ هزارو ۱۳۶ تن می باشد.

حیدری ادامه داد: در ۱۱ ماهه سال جاری گمرک بازارچه مرزی شوشمی با صادرات خروجی ۴۳ میلیون و ۸۹۹ هزارو ۵۶۳ دلار کالا به وزن ۳۶۵ هزارو ۲۹۷ تن به خارج از کشور ، از لحاظ ارزش ۸۹ درصد و از حیث وزن نیز ۳۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده ، لوازم خانه داری و پاکیزگی ، کاشی و سرامیک، ظروف ملامین، کولرهای آبی ، نوارلبه وروکش اوراق فشرده چوبی، جوال وکیسه برای بسته بندی کالاازنوارپلی اتیلن یاپلی پروپیلن، نایلون پلاستیکی ، رب گوجه فرنگی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده ، رخام پولیش داده شده ، انواع ظروف پلاستیکی، سیمان عنوان نمود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.