جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

کمبودی برای تامین اقلام مورد نیاز شب عید مردم استان نداریم
12 اسفند 1396 - 12:02
شناسه : 5795
0
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تدارک اقلام مورد نیاز شب عید مردم، گفت: هیچ کمبودی برای تامین اقلام مورد نیاز شب عید مردم استان نداریم.

پ
پ

علی‌اصغر بهمنی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به در حال توزیع بودن ۱۵۴۰ تن برنج با نرخ مصوب دولتی در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰۰ تن برنج هندی “پی آر۱۱″، ۵۴۰ تن برنج هندی”۱۱۲۱” و ۶۰۰ تن برنج هومالی تایلندی با قیمت‌های مصوب دولتی در حال توزیع در بازار استان است.

بهمنی‌پور قیمت هر کیلوگرم برنج هندی “پی‌‌آر ۱۱” را درب انبار ۲۳ هزار ریال اعلام کرد و افزود: این برنج با قیمت هر کیلوگرم ۲۶ هزار ریال به دست مشتری می‌رسد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ را درب انبار ۵۲ هزار ریال دانست و گفت: این برنج با قیمت هر کیلوگرم ۵۶ هزار ریال به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. قیمت هرکیلوگرم برنج “هومالی تایلندی” نیز درب انبار ۳۶ هزار ریال بوده و این برنج نیز با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم ۳۹ هزار ریال به دست مشتری می‌رسد.

بهمنی‌پور با اشاره به آغاز توزیع برنج با نرخ مصوب دولتی برای تامین برنج شب عید کرمانشاهیان، گفت: توزیع برنج در این مرحله از ۲۰ بهمن ماه در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاهای کارمندی و کارگری، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم تنظیم بازار و… آغاز شده و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ادامه دار بودن توزیع برنج با نرخ مصوب دولتی در استان، اضافه کرد: مرحله دوم توزیع برنج با نرخ مصوب دولتی از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت. 

بهمنی‌پور اضافه کرد: برنج بر اساس جمعیت شهرستانی در شهرستان های مختلف استان توزیع شده و هیچ کمبودی برای تامین برنج مورد نیاز مردم به هر میزان که تقاضا باشد، وجود ندارد.

بهمنی‌پور در ادامه با اشاره به ذخیره سازی ۱۰۰ تن گوشت قرمز و ۶۴۰ تن گوشت مرغ منجمد گفت: توزیع گوشت تا ۱۵ فروردین ماه و حتی پس از آن نیز  در صورت استقبال مردم استان ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین گوشت گرم گوساله وارداتی بسته بندی وکیوم شده دو کیلوگرمی با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان(بسته به دو یا سه تکه بودن آن) در اختیار مردم استان قرار می‌گیرد.

 وی با اشاره به تدارک میوه لازم برای تنظیم بازار شب عید در استان کرمانشاه از خرید و موجود بودن ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب در سردخانه های استان خبر داد و افزود: این میزان کافی بوده و کمبودی برای توزیع میوه نداریم.

بهمنی‌پور با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید  بر اساس نظر کارگروه تنظیم بازار احتمالا از ۲۵ اسفند ماه آغاز خواهد شد، گفت: میوه با نرخ مصوب دولتی با قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

به گفته بهمنی‌پور سال گذشته ۳۰۰ تن سیب و هزار تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید استان کرمانشاه در نظر گرفته شده بود که مازاد بر نیاز استان بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.