پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مدیرانی که در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کنند عزل می‌شوند
13 اسفند 1396 - 9:17
شناسه : 5816
0
استاندار کرمانشاه هشدار داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: مدیرانی که در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کوتاهی کنند عزل می‌شوند.

پ
پ

 هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که امروز (۱۲ اسفند) برگزار شد با انتقاد از عملیاتی نشدن حدود ۵۰ درصد از مصوبات ستاد تسهیل، خواستار تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر اجرای مصوبات این ستاد شد.

وی اظهار کرد: این کمیته باید متشکل از نماینده استانداری، یک نماینده از بانک‌ها، نماینده اتاق بازرگانی، نماینده دستگاه‌های دولتی(صنعت، معدن و‌تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و‌گردشگری) و نماینده اداره اطلاعات باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این کمیته بدون هیچگونه چشم پوشی و اغماضی دلایل اجرا نشدن‌ مصوبات ستاد تسهیل را اعلام کند، یادآور شد: مدیرانی که در بخش‌های مختلف کوتاهی کنند باید اعلام شوند و درخواست می‌کنیم هر مدیری که همکاری نکرده عزل شود.

بازوند از روند جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان هم گلایه کرد و خواستار روشن شدن دلیل این تعلل شد.

وی خاطرنشان کرد: در جذب تسهیلات رونق تولید نیز استان آخر کشور شدیم و‌ باید مشخص شود چرا استان‌های دیگر از این‌تسهیلات استقبال می‌کنند، اما ما در جذب آن خوب عمل نکرده‌ایم.

وی خواستار همکاری بیشتر واحدهای تولیدی، بانک ها و دستگاه ها برای جذب تسهیلات اشتغالزایی شد تا این ظرفیت مهم از دست نرود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.