پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

کلنگ هیچ پروژه‌ای در کرمانشاه بدون مطالعه زمین نمی خورد
16 اسفند 1396 - 18:07
شناسه : 5973
1
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

شهردار کرمانشاه با تاکید بر استفاده از عقل جمعی در انجام پروژه‌ها گفت: از این پس کلنگ هیچ پروژه‌ای در کرمانشاه بدون مطالعه زمین بخورد.

پ
پ

 آرش رضایی در آیین افتتاح هوشمندسازی ۱۳ تقاطع شهر کرمانشاه که امروز (۱۶ اسفند) برگزار شد، با تاکید بر اینکه کار بدون مطالعه و بررسی انجام نمی‌دهیم، گفت: از این پس تصمیم گرفته‌ایم هیچ پروژه‌ای بدون مطالعه و بررسی شروع نشود و این تصمیم را اجرایی می‌کنم، حتی اگر مورد نقد قرار گیرم.

وی افزود: در همین راستا اگر قرار باشد اصل را بر این بگذاریم و پروژه‌ای بدون مطالعه کلنگ زنی نشود، در حال حاضر هیچ پروژه جدیدی برای اجرا نداریم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که بهترین مشاوران را در اجرای کارها به یاری بگیریم و در این زمینه بررسی های بسیاری انجام شده تا مشاورانی که در پروژه های سایر کلانشهرها حضور داشته اند و توانایی آنها تثبیت شده را به خدمت بگیریم.

رضایی تصریح کرد: استفاده از مشاور در پروژه‌ها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و مردم باید این را طلب کنند که پروژه ای که کلنگ زنی می‌شود براساس چه مطالعاتی کلنگ زده شده است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضورم در کرمانشاه به عنوان شهردار همزمان با شروع پنج تقاطع بود که اجازه شروع پروژه‌ها را ندادم، چون کار مطالعاتی که باید در خصوص آنها انجام نشده بود.

رضایی افزود: تقاطعی که باید مرداد ماه امسال با حضور رییس جمهور کلنگ زنی می‌شد، در اسفند ماه بعد از انجام مطالعات تعیین تکلیف می‌شود.

ساخت تقاطع امام حسین(ع) و امام خمینی (ره) شتاب می‌گیرد

وی تاکید کرد: مشکلات دو تقاطع امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) رفع شده و مطالعاتی که باید انجام شده و  سال آینده شاهد جهش در خصوص این دو پروژه خواهیم بود.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: عرشه تقاطع امام حسین(ع) در کارگاهی در تهران در حال ساخت است که بعد از اتمام ساخت جهت نصب به کرمانشاه ارسال می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در حال طراحی رینگ جدید شهر کرمانشاه با همکاری تیم مشاور هستیم، همچنین پیاده راه سازی برخی معابر نیز با تیم های مشاور در حال انجام است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.