جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

کشتی گیر کرمانشاهی برای کسب مدال عازم رقابت های جهانی آتن می شود
14 شهریور 1396 - 13:15
شناسه : 602
6
گزارش طلوع کرمانشاه از مسابقات کشتی قهرمانی جهان/ طلوع‌‌کرمانشاه :

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در حالی قرار است به میزبانی یونان برگزار شود که در میان نفرات اعزامی تیم ایران نام “میثم زارع” کشتی گیر کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران قرار است در ۱۰ وزن و با ۱۰ کشتی گیر بامداد فردا (۱۵ شهریور) به آتن یونان محل برگزاری رقابت های قهرمانی جهان اعزام شود که زارع نماینده وزن ۷۶ کیلوگرم ایران در این رقابت ها خواهد بود.

ملی پوشان نوجوان ایران قرار است در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور با رقبای خود پنجه در پنجه شوند تا نتایجی بهتر از رقابت های سال گذشته که در نهایت مقام هشتم را بدست آوردند، کسب کنند.

با هدف کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا می کنم
میثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار کرد: با هدف کسب مدال در رقابت های قهرمانی جهان حضور پیدا می کنم و امیدوارم به این هدف دست یابم.

وی با بیان اینکه شرایط آمادگی خوبی دارد و تمرینات خود را ماه هاست که زیر نظر کادر فنی دنبال می کند، افزود: برای حضور در مسابقات جهانی باید بهترین آمادگی را داشته باشی چرا که همه تیم ها با بهترین نفرات در مسابقات حضور پیدا می کند.

زارع افزود: رقابت های جهانی محل حضور بهترین هاست و کسب مدال کار دشواری است اما تمام توانم را به کار می بندم تا بتوانم به این مهم دست یابم.

ملی پوش وزن ۷۶ کیلوگرم کشتی نوجوانان ایران ادامه داد: کشتی گیران گرجستان، روسیه، اوکراین و آمریکا از مهمترین رقبای من در مسابقات جهانی هستند.

وی در پایان وضعیت کلی تیم ملی کشتی نوجوانان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه ملی پوشان هم قسم شده اند که با تمام وجود برای ایران به میدان بروند و با کسب مدال های رنگارنگ دل مردم را شاد کنند.

میثم زارع یکی از شانس داران کسب مدال از مسابقات جهانی است
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه نیز از میثم زارع به عنوان یکی از شانس داران کسب مدال از مسابقات جهانی یاد کرد و گفت: آمادگی خوبی که این کشتی گیر دارد می تواند نقش مهمی در موفقیتش ایفا کند.

منصور کیانی گفت: خوشبختانه زارع از شرایط روحی و آمادگی قابل قبولی برخوردار است وی می تواند در برابر بهترین کشتی گیران جهان خودی نشان داده و دست پر مسابقات را ترک کند.

وی ادامه داد: هرچند کسب مدال در مسابقات جهانی کار سختی است اما توان، انگیزه و جسارت زارع آنقدری هست که بتواند از پس رقبای خود برآید و باید برای او دعا کنیم.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه از کشتی گیران گرجستان، بلاروس، اوکراین، آمریکا و هندوستان به عنوان مهمترین رقبای زارع در مسابقات قهرمانی جهان یاد کرد.

وی گفت: این کشتی گیر کرمانشاهی حدود یک ماه قبل در مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور پیدا کرد و توانست عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کند.

کیانی در پایان و با بیان اینکه تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران سال گذشته با کسب ۳۷ امتیاز مقام هشتم را کسب کرد، گفت: این امیدواری می رود امسال شرایط این تیم بهتر و ملی پوشان اعزامی موفق تر از سال قبل عمل کنند.

هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران بر عهده غلامرضا محمدی خواهند بود و ابراهیم مهربان، صادق گودرزی، محمدرضا چایچی و تقی داداشی نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور خواهند داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.