پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

کاهش ۱۳ درصدی سرقت به عنف/ شناسایی ۴۹ باند قاچاق و کشف ۲٫۵ تن انواع مواد مخدر
21 اسفند 1396 - 14:32
شناسه : 6090
0
سردار امان اللهی خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم و ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، ۴۹ باند قاچاق شناسایی و ۱۷۶ قاچاقچی حرفه ای دستگیر شدند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه سردار منوچهر امان اللهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه، با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث دلخراش چهارشنبه آخر سال گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار عدد انواع مواد منفجره و خطرناک کشف شده است.

سردار امان اللهی افزود: ما با شادی مردم هیچ مخالفتی نداریم، این برخوردها برای نظم بخشیدن و جلوگیری از انحرافات و در راستای خواسته های خود مردم انجام خواهد شد و آنجا که در نظم عمومی اخلالی به وجود آید و هنجار شکنی شود نیروی انتظامی برابر وظیفه با خاطیان برخورد جدی خواهد شد. اگر خودرویی ساختار شکنی کند و مواد محترقه به سوی مردم پرتاب کند با آنها برخورد خواهد شد و خودرو نیز تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می شود.

سردار امان اللهی از برپایی بیش از ۵۰ ایستگاه پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: در حوزه ترافیک نقاط پر حادثه استان توسط نیروهای ما پوشش داده می شود و در پارک ها و تفرجگاه ها نیز از ظرفیت پلیس راهور، یگانهای ویژه و همچنین پلیس افتخاری استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه هرگونه جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز باید با مجوز و نظارت کلانتری محل صورت بگیرد، گفت: در حوزه ترافیک، شناسایی افراد و خودروهایی که اقدام به اخلال می کنند در دستور کار است و این خودروها توقیف و تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل می شوند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش سه درصدی سرقت نسبت به سال گذشته، از کاهش ۱۲ درصدی سرقت های مهم، کاهش ۱۲ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۱۵ درصدی قاپ زنی وسرقت اتومبیل خبر داد و افزود: کاهش ۱۳ درصدی سرقت به عنف را نیز داشتیم.

سردار امان اللهی بیان کرد: کالاهای قاچاق به ارزش ریالی ۶۳۰ میلیارد کشف که تسبت به مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش داشته است و ۲۸ باند قاچاق کالا شناسایی که ۱ هزار و ۹۱۱ نفر دستگیر و همچنین ۱ هزار و ۱۱۷ خودرو هم توقیف شده است. در حوزه کشف قاچاق سوخت ۸۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشتیم.

سردار امان اللهی افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز امسال نسبت به سال گذشته بالای ۱۰۰ درصد افزایش داشتیم که طی ماموریت های پلیس ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، ۴۹ باند قاچاق شناسایی و ۱۷۶ قاچاقچی حرفه ای دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در پی ۱ هزار و ۲۸۲ مرحله اجرای طرح عملیاتی ۶ هزار و ۳۸۴نفر دستگیر شدند، از افزایش ۲ درصدی فوتی های ناشی از حوادث رانندگی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در بحث تصادفات با ۱۱ هزار و ۴۷۷ فقره تصادف ۱ درصد کاهش و در بحث آمار مصدومین ۶ درصد کاهش داشته ایم.

سردار امان الهی پیرامون جرایم مربوط به فضای مجازی و آمارهای موجود در این رابطه نیز گفت: در این حوزه پلیس فتا رصد و پیگیری خوبی داشته و ۵۳۰ فقره کشفیات در این زمینه به ثبت رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از ارسال ۵۰۰ هزار پیامک آموزشی با رویکرد پیشگیرانه به شهروندان کرمانشاهی خبر داد و گفت: ۱۱ هزار و ۷۰۹ مشاوره رایگان داشتیم که ۸۷ درصد آن به مصالحه انجامید.

الهه فرهادی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.