جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

از هر طرحی برای بهبود شرایط اجتماعی استان استقبال می‌کنیم
22 اسفند 1396 - 11:05
شناسه : 6119
0
معاون استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: از هر طرح و برنامه ای که استان را در جهت بهبود شرایط اجتماعی سوق دهد، استقبال خواهیم کرد.

پ
پ

 محمدابراهیم الهی تبار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و با اولویت استان اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی است و ما در استان از هر طرح و برنامه ای که استان را در جهت بهبود شرایط اجتماعی سوق دهد، استقبال خواهیم کرد.

وی گفت: مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی جهت کاهش آسیب های اجتماعی است و در استان این موضوع را یکی از کارهای اولویت دار می دانیم.

وی گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی نیاز به شناسایی ظرفیت های موجود در ادارات استان داریم، لذا از همه اعضای جلسه می خواهم با جدیت برنامه های خود را برای شناسایی ظرفیت ها و اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی دنبال کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: برای تسریع در برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی، رایزینی ها و تعاملات خود را با مسئولین کشوری در تهران افزایش خواهیم داد و مشکلات موجود را برای مسئولین تبیین خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، بر جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: استان و شهر کرمانشاه دارای جاذبیت ها و مراکز گردشگری زیبا و متنوعی است، لذا یکی از کارهایی که باید برای ایام نوروز صورت گیرد جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر کرمانشاه است که خوشبختانه شهرداری در این راستا وارد کار شده است.

الهی تبار بر همکاری و هماهنگی سایر ادارات و سازمان های ذیربط با شهرداری کرمانشاه به منظور جمع آوری معتادین متجاهر تاکید کرد.

وی همچنین اجرای برنامه های در نظر گرفته شده استان جهت پاکسازی برخی مناطق آلوده شهر کرمانشاه را بسیار مهم و اثربخش خواند و خواستار تداوم این برنامه ها شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.