پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

از هر طرحی برای بهبود شرایط اجتماعی استان استقبال می‌کنیم
22 اسفند 1396 - 11:05
شناسه : 6119
0
معاون استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: از هر طرح و برنامه ای که استان را در جهت بهبود شرایط اجتماعی سوق دهد، استقبال خواهیم کرد.

پ
پ

 محمدابراهیم الهی تبار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و با اولویت استان اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی است و ما در استان از هر طرح و برنامه ای که استان را در جهت بهبود شرایط اجتماعی سوق دهد، استقبال خواهیم کرد.

وی گفت: مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی جهت کاهش آسیب های اجتماعی است و در استان این موضوع را یکی از کارهای اولویت دار می دانیم.

وی گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی نیاز به شناسایی ظرفیت های موجود در ادارات استان داریم، لذا از همه اعضای جلسه می خواهم با جدیت برنامه های خود را برای شناسایی ظرفیت ها و اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی دنبال کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: برای تسریع در برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی، رایزینی ها و تعاملات خود را با مسئولین کشوری در تهران افزایش خواهیم داد و مشکلات موجود را برای مسئولین تبیین خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، بر جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: استان و شهر کرمانشاه دارای جاذبیت ها و مراکز گردشگری زیبا و متنوعی است، لذا یکی از کارهایی که باید برای ایام نوروز صورت گیرد جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر کرمانشاه است که خوشبختانه شهرداری در این راستا وارد کار شده است.

الهی تبار بر همکاری و هماهنگی سایر ادارات و سازمان های ذیربط با شهرداری کرمانشاه به منظور جمع آوری معتادین متجاهر تاکید کرد.

وی همچنین اجرای برنامه های در نظر گرفته شده استان جهت پاکسازی برخی مناطق آلوده شهر کرمانشاه را بسیار مهم و اثربخش خواند و خواستار تداوم این برنامه ها شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.