چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

باید تلاش کنیم درآمد مردم افزایش پیدا کند/حفاظت از منابع آبی از اولویت‌های استان است
22 اسفند 1396 - 17:56
شناسه : 6126
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: تلاش برای حفاظت از منابع آبی باید یکی از اولویت های کاری استان باشد.

پ
پ

 هوشنگ بازوند در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان، تصریح کرد: با توجه به خشکسالی سالهای گذشته باید با تمام جدیت در راستای حفاظت منابع آبی اقدام کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: ضروری است تکلیف سدهایی که فاقد تخصیص هستند و قصد داریم آنها را احداث کنیم  سریعاً مشخص شود و این موضوع به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان باید لحاظ شود.

 استاندار کرمانشاه همچنین ادامه داد: بیش از ۲۵ درصد منابع آبی حوزه کرخه در استان کرمانشاه واقع شده است، لذا درخواست تخصیص مورد نیاز استان از منابع آبی این حوزه و حوزه طرح‌گرمسیری از محورهای درخواست‌های استان در سفر رییس جمهور به استان خواهد بود و ضرورت دارد دستگاه های مربوطه قبل از پایان سال، مستندات و استدلال های لازم برای دفاع از حق آبه استان را تدوین و ارائه کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید منافع استان را بر ملاحظات وزارتخانه های متبوع خود ترجیح دهند، افزود: همچنین ضروری است با تعامل و رایزینی بیشتر با مسئولین کشوری در خصوص تخصیص مناسب منابع آبی به استان برنامه های خود را دنبال کنیم .

وی گفت: بحث آب درصورت عدم مدیریت صحیح و به موقع، یک بحران بسیار چالش برانگیز برای کشور در آینده خواهد بود.

 بازوند تصریح کرد: شش استان زاگرس نشین تامین کننده اصلی آب شیرین کشور هستند، لذا دولت باید نگاه ویژه ای به این استان ها داشته باشد. 

وی گفت: کاهش نزولات جوی و افزایش جمعیت باعث استفاده روزافزون از سفره های آب زیرزمینی شده است، بنابراین مدیریت صحیح و حفاظت از منابع آب، از محورهای تعیین کننده در آینده کشور است.

بازوند اظهار کرد: باید تلاش کنیم درآمد سرانه مردم افزایش پیدا کند و مدیران وظیفه دارند در این راستا برنامه های خود را پیگیری کنند و اگر در این مسیر اقداماتی صورت گیرد مدیران می توانند ادعا کنند استان روبه پیشرفت است، زیرا هر چه قدر مردم استان با درآمد بیشتری همراه باشند به نفع استان و جامعه خواهد بود.

وی افزود: مدیران باید تلاش کنند از میز و صندلی های آنها سودی به مردم برسد، زیرا فلسفه مدیریت منعفت رساندن به مردم است. 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.