جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

یک معتاد کارتن خواب در کرمانشاه نمی‌ماند
27 اسفند 1396 - 10:26
شناسه : 6251
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از جمع آوری تمام معتادان کارتن خواب سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

علی شمشیری  با اشاره به شروع طرح جمع آوری معتادان کارتن خواب، گفت: هرساله در روزهای پایانی سال طرح جمع آوری معتادان کارتن خواب اجرا می‌شود و امسال نیز این طرح با ایجاد ظرفیت حداکثری نگهداری شروع شده است.

وی افزود: وجود معتادان کارتنخواب قطعا وجه خوبی برای شهر بویژه در ایام نوروز که شاهد ورود گردشگران نوروزی هستیم ندارد.

شمشیری تصریح کرد: در همین راستا با همکاری دستگاه‌های مختلف تلاش شده تا با ایجاد ظرفیت حداکثری، تمام این افراد از سطح شهر جمع آوری شوند.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ شهرداری کرمانشاه، گفت: در حال حاضر معتادان در دو مرکز ماده ۱۶ بهزیستی و شهرداری نگهداری می‌شوند.

شمشیری از جابجایی مرکز ماده ۱۶ بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: برای این کار ۸۰۰ میلیون تومان در اختیار بهزیستی قرار گرفته است و در همان منطقه چشمه سفید محل دیگری با ظرفیت حدود ۷۰۰ نفر ایجاد می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: به هرحال هم اکنون ظرفیت لازم برای نگهداری تمام معتادان کارتن خواب در ایام نوروز فراهم شده و این افراد بعد از جمع آوری حسب مورد به دستگاه‌های مختلف سپرده می‌شوند.

وی تصریح کرد: افرادی که جرم مرتکب شده به زندان منتقل می‌شوند و افرادی که خدمات بیشتری نیاز دارند در مرکز ماده ۱۶ می‌مانند و اقدامات درمانی هم برای آنها انجام می‌شود.

شمشیری تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در بحث جمع آوری و نگهداری معتادان کارتن خواب، شهروندان و گردشگران در ایام نوروز شاهد یک معتاد کارتن خواب هم در سطح شهر نخواهند بود./ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.