شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

شبکه زاگرس با برنامه‌های «از سیر تا پیاز قصه»، «جشن گلها»، «ورو آبادی» و «من پهلوانم» مهمان خانه‌های هم‌استانی‌ها می‌شود
27 اسفند 1396 - 11:16
شناسه : 6254
1
مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های این مرکز در ایام نوروز ۹۷ پرداخت.

پ
پ

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز ۹۷، اظهار داشت: با توجه به غیر متمرکز بودن شنوندگان نوروزی و افزایش حجم اطلاعات استانی در طول کنداکتور و طراحی بخش های خبری و اطلاع رسانی های مناسب ایام تعیین مسیر و اهداف، منطبق بر شیوه نامه نوروز ۹۷، با ایجاد فضای شاد، عاطفی و اخلاقی در ذهن مخاطبان با تهیه برنامه های پرمحتوا و شادی آفرین، شادی واقعی به مردم هدیه می‌شود.

رحیمی با اشاره به برنامه های رادیویی در ایام نوروز گفت: طراحی دو پویش سراسری در برنامه‌ها تحت عنوان «همه با هم ایران را پاکیزه نگه داریم» که به موضوع هم‌پیمانی برای حفظ طبیعت و محیط زیست می‌پردازد و  پویش “ایمن برانیم تا سالم باشیم” که به ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و کاهش تصادفات می پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با از انجام مدیریت پیام و اطلاع رسانی با رویکرد گسترش گردشگری استان و راهنمایی میهمانان نوروزی استان و اطلاع ر سانی در خصوص دو پویش فوق الذکر در رادیو و رادیو نما خبر داد.

رحیمی با اشاره به مناسبت های ملی و مذهبی و انقلابی گفت: از ۲۶ اسفند تا ۲۹ اسفند به استقبال بهار خواهیم رفت و موضوعات متناسب پیگیری خواهد شد.

وی زمان شروع برنامه ها را از روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ و پایان آن را روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ اعلام کرد و گفت: برنامه‌های زنده به سه عنوان نیمروزی و عصرگاهی و شبانگاهی تقلیل خواهد یافت و سایر برنامه‌ها به شیوه تولیدی تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ویژه برنامه تحویل سال، توجه ویژه به حضور مردم در زیارتگاههای معروف استانی خواهد شد، گفت: پوشش گزارشی کاروان راهیان نور، ارتباط با گزارشگران سازمانی در اماکن مقدس مکه، مدینه، کربلا، نجف، مشهد، قم، شاهچراغ و…، توجه به فضای عرفانی و معنوی و موضوعات مناسبتی، توجه به حضور مردم در آخر هفته در گلزار شهدا و اموات را خواهیم داشت.

وی به ویژه برنامه هایی با عنوان ویژه برنامه جشن گلها با ساختار ترکیبی نمایشی و تنوع آیتمی شامل نمایشهای کوتاه طنز، موسیقی و سرود، اطلاعات راهها و جاده ها، ارتباط با مراکز دیگر ، گزارش از روستا و شهرهای استان، گفتگو با مهمانان نوروزی و مسابقه اشاره کرد.

رحیمی از پخش سریال نمایشی ماجراههای شنیدنی خانواده ای کرمانشاهی در ایام نوروز خبر داد و گفت: مستند رادیویی با عنوان معرفی کرمانشاه در برنامه هایی با ساختار مستند را داریم همچنین برنامه «وروآبادی» برنامه ای با هدف معرفی روستاههای گردشگری استان و جاذبه های موجود در آن را داریم.

وی از پخش برنامه ای مستند گزارشی با انعکاس حضور بازدید کنندگان در قالب راهیان نور در استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: حرفای خودمانی نیز برنامه ای روایی کوتاه و جذاب است که با هدف تلنگر به مردم در خصوص مسائل مختلف محیط زیستی، فرهنگی و اجتماعی نکاتی را یادآوری می کند.

وی با اشاره به برنامه های بخش سیما در شبکه زاگرس گفت: در این بخش نیز ساخت انیمیشن من پهلوانم را به تهیه کنندگی امیر محمدی و کارگردانی کامران رضایی داریم که در آن هیوا (جوانی ۲۱ ساله، بسیار درشت اندام و شوخ طبع) می خواهد در مسابقه بزرگ کشتی پهلوانی شرکت کند. او علاوه بر قهرمانی، عاشق واقعی آموختن منشها و فرهنگ پهلوانی نیز هست. او جدا از قدرت فوق العاده ازصفات اخلاقی خوبی نیز برخوردار است و همین باعث می شود که پهلوان راهین پیر، همراهش باشد و راهنمایی اش کند، راهین پهلوانی پیر است که نامردی های زیادی دیده و تمام هدفش، نشر اخلاق پهلوانی و پرورش پهلوانان واقعی در جامعه است. هیوا رقیب سرسختی به نام برزان داردکه برای رسیدن به مقام پهلوانی و شکست هیوا، دست به کارهای زیادی میزند. هیوا و راهین، در طی سفری دراز برای شکست در مسابقه انتخابی اول و مسابقه نهایی چیزهای زیادی می آموزندو با حوادث و ماجرا های زیادی مواجه می شوند. اما راهین بیش از همه به هیوا تعلیم می دهد. هیوا الاغی جایزه می گیرد که شخصیت شیرین و غرغرویی دارد و خیلی به او کمک می کند. در پایان هیوا همه را شکست می دهد و در برابر برزان نیز به پیروزی می رسد. در نهایت، از آنجا که تمامی سفر، پر از عبرت و آموختن بوده است، به توصیه راهین، هیوا زور خانه ای برای پرورش پهلوانان جوان و با اخلاق افتتاح می کند تا به ترویج فرهنگ پهلوانی بپردازد.

رحیمی همچنین از پخش سریال از سیر تا پیاز قصه  خبر داد و افزود: این سریال زندگی دو برادر است که سالها پیش بعد از ازدواجشان تصمیم میگیرند روستای محل زندگیشان را رها کرده و به شهر بروند. در این مهاجرت نسنجیده خانواده با مشکلات فراوانی موجه میشوند مخصوصا مشکلات مالی و به جایی میرسند که راه نجاتشان را در فرستادن پسر ارشدشان به استرالیا میدانند. مهاجرت پسر بزرگ خانواده به استرالیا شروع گرفتاریهای بزرگتر و جدیدتری است که با زبان طنز اوقات مفرحی را برای بیننده بوجود می آورد این سریال باکارگردانی پیمان امینی و تهیه کنندگی مسعود جوانرو و همچنین نویسندگی حمداله جمالی تدارک دیده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همچنین از ساخت ویژه برنامه شبانه عید نوروز خبر داد و بیان کرد: این ویژه برنامه شبانه هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۱۵ شب پخش خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.