پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

از دهکده عشایری تاق بستان در نوروز دیدن کنید
27 اسفند 1396 - 16:37
شناسه : 6267
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برپایی دهکده عشایری در “تاق بستان” خبر داد.

پ
پ

علیرضا مرادی بیستونی به برپایی اولین دهکده عشایری کرمانشاه در منطقه حفاظت شده تنگه بزازخانه طی نوروز گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به استقبال گسترده ای که مسافران نوروزی و مردم استان در عید سال گذشته از این طرح گردشگری داشتند، امسال نیز درسطح گسترده‌تری برپایی دهکده های عشایری را در دستورکار قرار داده ایم. 

 وی ادامه داد: تاکنون برای برپایی سیاه چادر در سطح شهر کرمانشاه  ۶۰ درخواست داشته ایم. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: طبق توافق اداره کل میراث فرهنگی استان با شهرداری کرمانشاه، قرار است امسال این سیاه چادرها به صورت متمرکز و به شکل دهکده عشایری در تاق بستان برپا شوند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای برپایی سیاه چادر در محوطه تاریخی بیستون نیز ۱۵ درخواست داشته ایم که به صورت منفرد این چادرها برپا خواهند شد. 

مرادی بیستونی همچنین از برپایی دهکده عشایری در یکی از بخش های شهرستان کرمانشاه خبرداد و افزود: مقرر شده است که این دهکده عشایری توسط بخش خصوصی در بخش “سرفیروزآباد” کرمانشاه برپا شود. 

وی تاکید کرد: علاوه براین در سطح تمام شهرستانهای استان نیز برپایی دهکده های عشایری راخواهیم داشت. 

معاون گردشگری استان به عرضه انواع شیرینی ها و غذاهای محلی و نیز سوغات استان در این سیاه چادرها اشاره کرد و افزود: نظارت بر دهکده‌های عشایری وسیاه چادرها با اداره امور عشایری استان خواهد بود. /ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.