شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

نظارت جدی بر کارخانجات آرد و خبازی های کرمانشاه
16 شهریور 1396 - 11:37
شناسه : 648
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از نظارت کامل بر خبازی ها و کارخانجات آرد در استان کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

محمودرضا نیازی در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، گفت: خبازی ها چون به صورت مستقیم با تامین نان و سلامت مردم در ارتباط هستند به صورت مستمر مورد بازدید قرار می گیرند.
وی ادامه داد: موارد مختلفی در خبازی ها مورد بازرسی قرار می گیرد که از جمله آنها می تواند به افزودنی ها و خصوصا مصرف نمک اشاره کرد.
به گفته این مسئول، مصرف سبوس، کیفیت آرد و وضعیت دستگاه های پخت نان نیز از دیگر مواردی است که توسط اداره کل استاندارد در خبازی ها مورد بازرسی قرار می گیرد
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه بازرسی ها به صورت هفتگی و مستمر انجام می شود، اظهار کرد: این بازرسی ها با همکاری سایر بخش های نظارتی و همچنین مرکز بهداشت و … انجام می شود.
نیازی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در بازدید از خبازی ها مد نظر قرار دارد نوع آردی است که برای هر یک از انواع نان لواش، سنگک و … استفاده می شود که با هم تفاوت دارد و عدم تطبیق آرد و نان تخلف محسوب می شود.
وی بخش دیگر مرتبط با نان که توسط اداره استاندارد مورد بازرسی قرار می گیرد را کارخانجات آرد عنوان کرد و افزود: در کرمانشاه ۱۶ یا ۱۷ کارخانه آرد داریم که مدام بازدید می شوند.
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمونه برداری هایی از آرد تولیدی کارخانه ها انجام می شود و کیفیت و یا وجود هرگونه افزودنی غیرمجاز در آن بررسی خواهد شد.
نیازی یادآوری کرد: خوشبختانه تمام کارخانجات استان استاندارد لازم را دارند.
وی با بیان اینکه پروانه استاندارد کارخانجات آرد سالانه صادر می شود، افزود: بازدیدهای کارخانجات آرد نیز به صورت دوره ای و حداقل یک بازدید در ماه است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.