پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20788 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود

انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه/ شهروندان فریب شرکت‌های هرمی را نخورند
01 خرداد 1398 - 13:31
شناسه : 65757
2
دادستان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) طی هفته جاری خبر داد/ محمدحسین صادقی در نشستی خبری که امروز (یکم خرداد) برگزار شد، اظهار کرد: با رصدهای انجام گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این باند بزرگ شناسایی و متلاشی شد/وی بابیان اینکه این باند در زمینه جعل اسناد رسمی و عادی، اوراق قضایی، مدارک دانشگاهی و کارت پایان خدمت فعالیت گسترده ای داشت، عنوان کرد: پس از دستگیری اعضای باند، دستگاه و تجهیزات پیشرفته جعل سند نیز از مخفیگاه آنها کشف و ضبط شد/صادقی تاکید کرد: پرونده سه نفر از اعضای دستگیر شده در مرجع قضایی استان در حال رسیدگی است و تلاش برای دستگیری سایر متهمین پرونده ادامه دارد.

پ
پ

 

هشدار در خصوص فعالیت شرکت های هرمی

صادقی در ادامه به شهروندان کرمانشاهی درخصوص فعالیت و عضویت در شرکت های هرمی هشدار داد و گفت: تعدادی شرکت هرمی با توسعه انسانی و دریافت حق عضویت در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که مطابق قانون فعالیت آنها جرم تلقی می‌شود.

وی بابیان اینکه درحال حاضر مشغول رصد و شناسایی این شرکت ها هستیم تا در زمان مقرر با آنها برخورد کنیم، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم به صرف اینکه این شرکت ها تعداد زیادی مراجعه کننده دارند و یا اینکه دارای ظاهری قانونی هستند، فریب آنها را نخورند.

   
ممنوعیت نصب آیفون تصویری در اماکن تجاری
 
وی همچنین از ممنوعیت نصب آیفون تصویری توسط اماکن تجاری استان خبرداد و گفت: بجز اماکنی که ویژه ارائه خدمات به بانوان هستند، نصب آیفون تصویری در سایر اماکن تجاری استان ممنوع است.

دادستان کرمانشاه بابیان اینکه نصب آیفون تصویری در این اماکن به منظور ارائه خدمات به مشتریان خاص انجام می‌گیرد، اعلام کرد: همچنین این موضوع مانع از نظارت پلیس بر این اماکن شده، لذا نصب اینگونه آیفون ها تخلف بوده و پلیس به این واحدها اخطار می دهد و درصورتی که  به اخطارها توجهی نکنند، اقدام به جمع آوری آیفون این واحدها خواهیم کرد.

مخالف کار کردن زنان نیستم

وی همچنین به صحبت های اخیرش درخصوص لزوم ساماندهی فعالیت فروش کتاب به شکل بازاریابی توسط برخی بانوان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: پس از صحبت هایی که اخیرا دراین رابطه داشتم، عده‌ای اینگونه برداشت کرده‌اند که مخالف فعالیت و کار زنان هستم، درحالیکه اینگونه نیست.

صادقی افزود: با کار کردن و فعالیت زنان مخالفتی ندارم، درخصوص موضوع اخیر هم بیشتر نگرانی که داشتم آسیب‌زا بودن اینگونه فعالیت ها است که در آینده شاهد آن خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اینگونه روش های بازاریابی پذیرفته شده نیست که عده ای از بانوان با اصرار مردم را به خرید کتاب وادار کنند، لذا باید ساماندهی و نظارتی بر فعالیت آنان از طریق دستگاه های ذیربط انجام گیرد.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان

دادستان کرمانشاه در ادامه به جایگاه ماه مبارک رمضان و لزوم رعایت شان آن توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم عموم شهروندان شان این ماه را بیش از پیش رعایت کنند و کسانی که روزه نمی گیرند از تظاهر به روزه خواری پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: اصنافی که مجوز فعالیت گرفته اند نیز باید مکان هایی را برای مسافرین و افرادی که به هر دلیلی توانایی روزه گرفتن ندارند درنظر بگیرند تا به آنها ارائه خدمت داشته باشند.

صادقی بابیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون برای عده زیادی پرونده روزه خواری تشکیل شده، اعلام کرد: با اکثر این افراد که با تجری مرتکب روزه خواری شده اند برخورد قضایی صورت گرفته و برای عده ای دیگر نیز در دادگاه پرونده تشکیل داده ایم که درحال رسیدگی است.

وی همچنین از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این واحدها خلاف دستورالعمل ویژه ماه رمضان اقدام به فعالیت کرده بودند که تا پایان این ماه از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

دادستان کرمانشاه یادآورشد: علاوه بر اکیپ های متشکل از نمایندگان دادسرا، بازرسی اصناف و دایره نظارت اماکن عمومی که فعالیت واحدهای اصناف را در سطح شهر رسیدگی می‌کنند، چندگروه تحت عنوان آمرین به معرف و ناهیان از منکر نیز در بحث تذکر به افراد روزه خوار مشغول به فعالیت هستند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.