پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

برنامه‌ریزی و مدیریت در میدان عمل قوام اهداف توسعه‌گرایانه استاندار کرمانشاه / مذاکرات سازنده برای تقویت وجه بین المللی کرمانشاه
26 فروردین 1397 - 12:42
شناسه : 6589
2
یادداشت/ طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه برای بهبود وضعیت مردم استان بحران زده کرمانشاه، علاوه بر رایزنی و دیدار با مقامات ارشد نظام، بر آن است تا در بُعد فراملی نیز به تقویت وجه بین المللی این استان مرزی برای رونق اقتصاد و توسعه صادرات و تولید بپردازد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، ارائه‌ برنامه‌های سازنده و راهگشا برای برون رفت از بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و معیشتی در کرمانشاه از سوی مهندس هوشنگ بازوند استاندار جهادی کرمانشاه، تحسین بسیاری از صاحب‌نظران، جناح‌های سیاسی و عامه مردم را برانگیخته است. بازوند از همان ابتدای ورودش به این استان بحران‌زده اعلام کرد که دیگر اجازه نخواهد داد که هیچکس تماشاچی باشد و مدیران استانی را به کار جهادی فراخواند.

برنامه‌ریزی، پرهیز از اعتماد به افراد سست عنصر، داشتن سعه صدر، انتصاب‌های مدبرانه، اتکا به مشورت و رأی صاحب نظران برای پیشبرد اهداف ترسیمی با هدف توسعه استان، مدیریت در صحنه و در میدان عمل و نه در پشت درهای بسته، خوش‌خلقی و پرهیز از غرور و تکبر و پرداختن به امور مهم از جمله ویژگی‌های بارز مدیریتی و شخصیتی بازوند است.

بازوند استانداری مردمی است که توجه به معیشت، اشتغال، اقتصاد، فرهنگ و دغدغه‌های مردم از او مدیری محبوب ساخته و توانسته است موج نارضایتی مردمی که ناشی که عملکرد ضعیف و استانداران قبلی بوده است را کاهش دهد و اعتماد عمومی را در استان ایجاد کند.

اما در این میان، علاوه بر همراهی مردم با استاندار، مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید گوش شنوایی برای شنیدن دردها و رنج‌های مردم و دستورات استاندار داشته باشند و مدیریت‌های اداری از کاغذبازی وارد میدان عمل شود.

مردم کرمانشاه امروز خواهان این هستند که همه مدیران همکاری و همراهی لازم را با استاندار داشته باشند تا باری از مشکلات این دیار برداشته شود.

استاندار کرمانشاه برای بهبود وضعیت مردم استان بحران زده کرمانشاه، علاوه بر رایزنی و دیدار با مقامات ارشد نظام، بر آن است تا در بُعد فراملی نیز به تقویت وجه بین المللی این استان مرزی برای رونق اقتصاد و توسعه صادرات و تولید بپردازد. مهندس بازوند طی دیدار با مقامات عراقی به دنبال مذاکرات موثر در خصوص همکاری‌های اقتصادی و ‌گمرکی با عراق است و امروز نیز عازم کشور عراق شد تا به این هدف جامه عمل بپوشاند.

خانقین مقصد امروز استاندار کرمانشاه است و مهندس بازوند در بدو ورود به این اقلیم کُردنشین مورد استقبال فرماندار خانقین قرار گرفت.

تعاملات برون مرزی با کشورهای دوست و همسایه به ویژه برای استان کرمانشاه با داشتن بیش از ۳۶۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق می‌تواند فرصت مغتنمی برای توسعه مبادلات مرزی و به دنبال آن رونق اقتصادی باشد.

بازوند با در پیش گرفتن رویه کار جهادی و تعاملات سازنده به ویژه با کشورهای دوست و همسایه، تغییرات مثبت و رو به رشدی را در فضای استان به وجود می‌آورد و در این مسیر نیا به همراهی و همدلی مدیران زیرمجموعه دارد.

اما نمایندگان مجلس برای کمک به تحقق اهداف امیدوارکننده استاندار کرمانشاه باید عزم خود را جزم کنند و از ثانیه ثانیه روزها و شب‌ها برای کمک به توسعه استان و اشتغال جوانان استفاده کنند. / م

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.