جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اولین برنامه اشتغال در کرمانشاه از طریق مشوق بیمه‌ای و پرداخت یارانه و دستمزد است / پیش بینی ایجاد شغل برای ۱۰ هزار نفر
28 فروردین 1397 - 10:26
شناسه : 6658
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: اولین برنامه اشتغال در استان کرمانشاه از طریق مشوق بیمه‌ای و پرداخت یارانه و دستمزد است که قانون بودجه آنرا مشخص کرده و طی آن پیش بینی شده که ۱۰ هزار نفر به کارگیری خواهند شد و این کار مستلزم این است که ۷۵ میلیارد تومان دریافت کنیم و مدیران باید پیگیر بودجه باشند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است تا طی یک برنامه ۲ ساله، حدود ۷۹ هزار شغل در قالب ۷ برنامه در استان کرمانشاه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بدست آمده در سرشماری سال ۹۵ حدود ۱۷۲ هزار نفر بیکار در استان کرمانشاه وجود دارد، افزود: خوشبختانه طی ۶ ماه گذشته سرمایه گذاری در استان رو به افزایش بوده است و نرخ بیکاری نسبت به ۹۵ نزدیک به ۲.۵ درصد کاهش پیدا کرده اگرچه در پاییز به خاطر زلزله و تعطیل شدن بسیاری از کارگاه‌ها نرخ بیکاری بالا رفت، اما در زمستان بخاطر ساخت وساز‌ها در مناطق زلزله زده این میزان ۳ درصد کاهش یافته است.

استاندار کرمانشاه گفت: اولین برنامه اشتغال از طریق مشوق بیمه‌ای و پرداخت یارانه و دستمزد است که قانون بودجه آنرا مشخص کرده است و طی آن پیش بینی شده که ۱۰ هزار نفر به کارگیری خواهند شد و این کار مستلزم این است که ۷۵ میلیارد تومان دریافت کنیم و مدیران باید پیگیر بودجه باشند.

بازوند با بیان اینکه یکی از نگرانی‌ها این است که سالانه تعدادی از مشاغل از دست می‌روند، اظهار داشت: باید برنامه‌ای را تدوین کنیم که بتوانیم در سال ۹۷ حداقل بین ۴ تا ۶ هزار تثبیت اشتغال داشته باشیم و اجازه ندهیم کارگاه‌هایی که در آستانه تعطیل شدن هستند تعطیل شوند و در این راستا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: برنامه سوم، اشتغال حمایتی است که تعدادی از بنگاه‌های دولتی و غیر دولتی در این جهت باید نقش ایفا کنند که بیشترین نقش به کمیته امداد داده شده است که در سطح کشور ۲ هزار میلیارد تومان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کنیم که برای کمیته امداد استان کرمانشاه ۲۰۰ میلیارد در نظر گرفته شود و باید بتوانیم آنرا جذب کنیم و مشابه این در بهزیستی وجود دارد و ۵۰ میلیارد تومان به استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

بازوند افزود: برای مشاغل خانوادگی هم مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.