پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

هنگام آتش سوزی جنگل؛ به ۱۵۰۴ زنگ بزنید! / رسانه ها و فرهنگ سازی از موانع آتش سوزی در جنگل هاست
05 خرداد 1398 - 11:57
شناسه : 67408
2
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

سیروس صفری در گفت وگو با خبر نگار طلوع کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه یک میلیون و۷۰۰ هکتار عرصه منابع طبیعی دارد. از این میزان ۵۲۷ هزار هکتار جنگل ومابقی را مراتع تشکیل می دهد./صفری گفت: بیش از ۹۸ درصد از حریق های ایجاد شده غیر طبیعی و عامل انسانی دارند. باید گفت ۶۸ درصد از حریق های ایجاد شده غیر عمد و توسط گردشگران، شکارچیان، رانندگان جاده ای با پرتاب «سیگار نیم سوخته» اتفاق می‌افتد./سیروس صفری ادامه داد: مردم می توانند با اطلاع رسانی به موقع ، به شماره ۱۵۰۴ از هرگونه آتش سوزی جلوگیری کنند. یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه، نقاط بحرانی را شناسایی کرده است.

پ
پ

سیروس صفری  در گفت وگو با خبر نگار طلوع کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه یک میلیون و۷۰۰ هکتار عرصه منابع طبیعی دارد. از این میزان ۵۲۷ هزار هکتار جنگل ومابقی را مراتع تشکیل می دهد.
صفری گفت: بیش از ۹۸ درصد از حریق های ایجاد شده غیر طبیعی و عامل انسانی دارند. باید گفت ۶۸ درصد از حریق های ایجاد شده غیر عمد و توسط گردشگران، شکارچیان، رانندگان جاده ای با پرتاب «سیگار نیم سوخته» اتفاق می‌افتد.

سیروس صفری ادامه داد: مردم می توانند با اطلاع رسانی به موقع ، به شماره ۱۵۰۴ از هرگونه آتش سوزی جلوگیری کنند. یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه، نقاط بحرانی را شناسایی کرده است.

وی افزود: بارش نزولات آسمانی زمینه ساز رشد چند برابری پوشش گیاهی شد. اما این نعمت ارزشمند الهی با یک سهل انگاری می تواند طعمه حریق شده وخسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. سال جاری ستاد بحران استانداری کرمانشاه، فرمانداران ،بخشداران ،دهیاران، تشکل‌های مردم نهاد و ورزشکاران برای همکاری آمادگی خود را با ما اعلام کرده‌اند. همایش و کارگاههای آموزشی بسیاری تشکیل و گروههای اطفای حریق تجهیز شده‌اند.

 

صفری در پایان گفت :جنگلهای زاگرس امروز نیازمند حمایت همه جانبه مردم به ویژه جامعه محلی مستقر در روستاها ، تشکل‌های مردم نهاد‌، رسانه‌های نوشتاری و تصویری،‌ جامعه هنری، فرهنگی و ورزشی هستند. بدون شک نجات این سرمایه ملی تنها با حمایت مردم میسر است.

خبرنگار طلوع کرمانشاه/ نگار عزتی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.