پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

هوای مناطق مرزی کرمانشاه غبارآلود می شود
06 خرداد 1398 - 15:49
شناسه : 67919
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال وزش بادهای مداوم در مناطق مرزی انتظار می رود هوای این مناطق در پاره ای ساعات همراه با غبار رقیق باشد/ علی محمد زوراوند گفت: طبق نقشه های پیش یابی هواشناسی برای امروز و فردا هوای استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و همچنین غبار رقیق برای نقاط مرزی خواهد بود/وی ادامه داد: به دنبال این شرایط، افزایش ابر در مناطق شرقی، رعد و برق و بارش رگباری و موقت باران برای مناطق شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و فردا نیز دور از ذهن نیست.

پ
پ

زوراوند همچنین در خصوص وضعیت دمایی نیز گفت: امروز سومار با ۴۴ و قصرشیرین با ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان هستند، ضمن اینکه سنقروکلیایی و روانسر نیز با حداکثر دمای روازنه ۳۰ درجه بالای صفر خنک ترین نقاط در طول روز خواهند بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای امشب نیز کوزران با هشت در کنگاور با حداقل دمای ۹ درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان خواهند بود.

وی در خصوص وضعیت دمایی شهر کرمانشاه نیز گفت: ساکنان مرکز استان امروز در گرمترین حالت دمای ۳۳ درجه و امشب در خنک ترین حالت دمای ۱۲ درجه بالای صفر را تجربه خواهند کرد.

زوراوند با بیان اینکه تا پایان روز چهارشنبه تغییرات دمایی محسوسی نخواهیم داشت، گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه انتظار می رود دمای روزانه ۲ تا ۳ درجه و دمای شبانه نیز یک تا ۲ درجه کاهش یابد.

میانگین بارندگی در استان کرمانشاه از ابتدای سال زراعی ۹۷-۹۸ تاکنون (اول مهر ۹۷ تا ۶ خرداد ۹۸) به ۷۸۰ میلی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۳۲ میلی متر بوده ۴۷ درصد و نسبت به دوره بلندمدت نیز ۶۹ درصد رشد نشان می دهد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.