پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ایران در حوزه کنترل بیماری های واگیر پیشرو است
05 اردیبهشت 1397 - 11:30
شناسه : 6885
0
معاون وزیر بهداشت: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان گفت: ایران در زمینه کنترل بیماری های واگیر در دنیا پیشرو است.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، علیرضا رئیسی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح چهار طرح بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: مراکز بهداشتی را به منظور شناسایی و پیشگیری از این بیماری‌ها توسعه می دهیم.

او تاکید کرد: در کشور در زمینه بیماری های غیرواگیر مانند دیابت و چاقی مشکل داریم و کنترل آن هم دست وزارت بهداشت نیست و جزو معضلات دنیا است.

وی توسعه مراکز کاهش آسیب ها را در کشور در دستور کار دانست و گفت: اکنون ما در این مراکز منتظر مراجعه بیماران نمی مانیم بلکه به سراغ آنها می رویم.

وی اظهار کرد: با شناسایی مناطق آسیب پذیر و پیدا کردن بیماران در راستای کاهش آسیب ها تلاش می کنیم.

معاون وزیر بهداشت در ادامه به وضعیت بهداشتی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آب های سطحی، فاضلاب ها و نخاله ها باید به سرعت جمع آوری تا از بروز بیماری پیشگیری شود.

او این موارد را زمینه ساز بروز بیماری و جولان حیوانات و جوندگان موذی دانست.

وی یادآوری کرد که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تمام توان و امکانات در مناطق زلزله زده از بروز بیماری جلوگیری می کند.

رئیسی در ادامه آموزش و پژوهش را در حوزه کاهش آسیب ها در دستور کار وزارت بهداشت دانست و افزود: در استان کرمانشاه چند مرکز الان فعال است و در آینده ای نزدیک مراکز دیگری را اضافه می کنیم.

با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان چهار طرح بهداشتی شامل آزمایشگاه مرجع، مرکز تحقیقات بیماری های رفتاری، مرکز مشاوره بیماری های رفتاری و پایگاه مشاوره زنان در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

 

 

ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.