چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

حسین محبی: مجمع کشتی بی‌خبر از مشکلات مالی است
10 خرداد 1398 - 19:20
شناسه : 69671
1
میزان بدهی‌ها را فقط خادم، بنی تمیم و لایق می‌دانند/بدهی‌های کشتی وارد فاز جدیدی شده. بعد از رونمایی نامه لالوویچ از بدهی چند میلیاردی به اتحادیه جهانی حالا این بار شکایت یک شرکت دردسر ساز شده اما مهمتر از همه بی خبری مجمع از بدهی های کشتی است. طلوع‌‌کرمانشاه :

محمدحسین محبی، نایب قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان، رییس هیات کشتی استان کرمانشاه و یکی از پرسابقه ترین اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی یکی از افرادی است که شاید به واسطه حضورش در مجمع در جریان این بدهی‌ها باشد،گفت:« نه من و نه بقیه اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی هیچ کدام ما از بدهی های فدراسیون کشتی اطلاعی نداریم. از وقتی که این بدهی‌ها به رسانه‌ها رسیده در جریانش قرار گرفتیم و ظاهرا این بدهی کلان بین مسوولان اصلی فدراسیون کشتی خادم، بنی تمیم و لایق (رییس، نایب رییس و دبیر) سرپوشیده و به اصطلاح «سکرت» مانده بود و بقیه از آن بی خبر بوده‌اند و سعی داشتند که این مساله به بیرون از فدراسیون درز نکند/در هر صورت در زمان سرپرستی حمید بنی تمیم افشا شد.» محبی ادامه داد:« در گزارش‌های مالی که در مجمع عمومی ارائه می‌شد خیلی به این موارد اشاره نمی‌شد/ البته همیشه بحث بر سر این بود که مشکلات مالی وجود دارد و حمایت‌ها آنطور که باید باشد، وجود ندارد اما هرگز از بدهی‌های چند میلیاردی بحثی به میان نمی‌آمد.»/

پ
پ

چند ماه از استعفای رسول خادم، رییس سابق فدراسیون کشتی می گذرد و این فدراسیون همچنان به صورت سرپرستی اداره می شود. در این چند ماه که فدراسیون کشتی دو سرپرست، یکی «حمید بنی تمیم» نایب رییس قبلی و دیگری «بهروز نعمتی» عضو هیات رییسه فدراسیون، را به خود دیده، با حواشی مختلفی روبرو بوده است. شاید مهمترین حواشی خیر هم مربوط به مشکلات مالی و البته حضور تیم کشتی آزاد در جام ساساری باشد. مشکلات مالی فدراسیون کشتی از زمان ارسال نامه لالوویچ شروع شد و حالا صحبت از شکایت یک شرکت تبلیغاتی است که با فدراسیون خادم همکاری می‌کرد. این شرکت از فدراسیون کشتی شکایت کرده و حالا خواهان دریافت مطلبات میلیاردی خودش است. در این بین یک سوال مهم وجود دارد که این بدهی‌ها تا کجا ادامه پیدا می‌کند و اصلا اعضای مجمع فدراسوین کشتی در جریان این بدهی هستند یا نه؟ محمدحسین محبی، نایب قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان، رییس هیات کشتی استان کرمانشاه و یکی از پرسابقه ترین اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی یکی از افرادی است که شاید به واسطه حضورش در مجمع در جریان این بدهی‌ها باشد:« نه من و نه بقیه اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی هیچ کدام ما از بدهی های فدراسیون کشتی اطلاعی نداریم. از وقتی که این بدهی‌ها به رسانه‌ها رسیده در جریانش قرار گرفتیم و ظاهرا این بدهی کلان بین مسوولان اصلی فدراسیون کشتی خادم، بنی تمیم و لایق (رییس، نایب رییس و دبیر) سرپوشیده و به اصطلاح «سکرت» مانده بود و بقیه از آن بی خبر بوده‌اند و سعی داشتند که این مساله به بیرون از فدراسیون درز نکند. در هر صورت در زمان سرپرستی حمید بنی تمیم افشا شد.» محبی ادامه داد:« در گزارش‌های مالی که در مجمع عمومی ارائه می‌شد خیلی به این موارد اشاره نمی‌شد. البته همیشه بحث بر سر این بود که مشکلات مالی وجود دارد و حمایت‌ها آنطور که باید باشد، وجود ندارد اما هرگز از بدهی‌های چند میلیاردی بحثی به میان نمی‌آمد.»

عضو مجمع فدراسیون کشتی به تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هم اشاره می‌کند و به تعویق افتادن این انتخابات را به صلاح کشتی نمی‌داند:«اگرچه شنیده می شود زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های کشتی و وزنه برداری در نیمه اول تیر است اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که انتخابات در چه تاریخی برگزار می‌شود. طولانی شدن زمان این انتخابات به کشتی خیلی ضرر زده و تا همین جا هم خیلی دیر شده و نباید دیگر به تعویق بیافتد. بهتر بود زودتر از این‌ها انتخابات فدراسیون کشتی برگزار می شد تا ما شاهد حواشی گوناگون در اطراف کشتی نباشیم. واقعا حواشی مختلف، کشتی را احاطه کرده است.»

نایب قهرمان اسبق جهان در باره بهروز نعمتی سرپرست فعلی فدراسیون کشتی هم چنین گفت: «بهروز نعمتی را کاملا می شناسم. او در اواخر دوره قهرمانی ما در شهر کرمانشاه و زیرنظر برادر بزرگترم «کاظم محبی» تمرین کشتی می کرد. او کشتی و قهرمانان کشتی را به خوبی می شناسد و به مسایل مختلف آن پیرامون آن کاملا اشراف دارد. به نظر می رسد نعمتی، فرد بی طرفی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باشد و انتخاب او از سوی وزیر ورزش به عنوان سرپرست جدید فدراسیون کشتی، کار خوبی بود.»

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه، به حواشی جام ساساری هم اشاره کرد و ادعای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در ارتباط عوامل داخلی با فدراسیون جهانی را رد کرد:« مشکلی که برای محمدباقر یخکشی در تورنمنت بین المللی جام ساساری ایتالیا بوجود آمد، به اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی برمی گردد و به دیگران مربوط نمی شود. ضمن اینکه به نظر من این مساله بیش از اندازه بزرگنمایی شد. یعنی طوری نبود که یک کشتی گیر را به خاطر به تن داشتن یک تی شرت از روی سکوی قهرمانی پایین آورند و مدال طلای او را پس بگیرند. احتمالا یک درگیری و جر و بحث لفظی با مسوولان برگزار کننده رقابت ها باعث این مساله شده و کشتی گیر کشورمان اصلا مقصر نبود. من خودم دیده ام کشتی گیران دیگر کشورها حتی با یک زیرپوش رکابی و یک شلوارک به روی سکو رفته‌اند و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده است.»/ایران ورزشی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.