پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

نبود برنامه در شوراها سلیقه گرایی را در سیستم مدیریت شهری حاکم کرده است / بی‌برنامگی شوراها
10 اردیبهشت 1397 - 12:47
شناسه : 7024
1
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: نبود برنامه در شوراها سلیقه گرایی را در انتخاب شهردارها و سیستم مدیریت شهری حاکم کرده است.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، منوچهر فخری روز دوشنبه در مراسم ‌گرامیداشت روز شورا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نبود برنامه در شوراها سلیقه گرایی را در انتخاب شهردارها و سیستم مدیریت شهری حاکم کرده است.

وی با بیان اینکه سلیقه گرایی اعضای شورای شهر را به خوبی می توانیم در عملکرد شهرداران ببینیم، گفت: شهرداران نمی دانند که تا چه زمانی سکان مدیریت شهری را در دست دارند تا برنامه های بلندمدت طراحی کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها تاکید کرد: برای سیستم مدیریت شهری طراحی برنامه پنج ساله در شوراهای اسلامی شهر ضروری است تا مسیر پیشرفت یک شهر مشخص شود.

فخری، شوراها را جوانی برومند توصیف کرد و اظهار داشت: شوراهای اسلامی در صورت داشتن انسجام و همدلی با سیستم‌ مدیریت شهری می ‌توانند برکات بسیاری داشته باشند.

در ادامه این جلسه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه نیز گفت: پنج هزار و ۱۰۰ نفر در استان هم اکنون عضو شوراهای اسلامی شهر روستاها هستند که صد نفر از آنان را زنان تشکیل می دهند.

امیر خسروانی با بیان اینکه از این آمار سه هزار و ۱۱ نفر به تازگی‌ وارد شوراهای روستاها شده اند، یادآور شد: سال گذشته یک‌ دوره آموزشی آشنایی با مقررات برای اعضای شوراها برگزار شد.

وی تاکید کرد: ورود شوراها به بحث اجرا برای سیستم مدیریتی یک آفت بزرگ محسوب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با بیان اینکه در دولت یازدهم اعتبار خوبی برای کمک به روستاها در نظر گرفته شد، گفت: سال گذشته ۵۶ میلیارد تومان بودجه در اختیار دهیاری های استان قرار گرفت.

خسروانی، اختصاص یک ‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از سوی دولت برای کمک به ایجاد اشتغال در روستاها را نیز گام موثری برای توسعه و پیشرفت در روستاها دانست.

 

 

ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.