پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20826 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده

حضور فعال پالایشگاه کرمانشاه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت 
16 اردیبهشت 1397 - 21:56
شناسه : 7102
0
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از حضور فعال پالایشگاه کرمانشاه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت خبرداد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی شرکت پالایش نفت کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نمایشگاه بین المللی صنعت نفت از نظر وسعت و تعداد شرکت کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می رود.

وی ادامه داد: کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، روسیه، ژاپن، کره جنوبی، اتریش و هلند در این نمایشگاه پاوین دارند و البته شرکت هایی از کشورهای عراق، آذربایجان، گرجستان و امارات هم در این نمایشگاه حضور دارند.

رییس واحد روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: غیر از چهار شرکت اصلی (نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی) ۹۰ درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال فعالان بخش خصوصی یا نیمه خصوصی هستند.

این مقام مسئول در شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه تلاش برای جذب سرمایه و انتقال فناوری و معرفی شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی است.

امامی نیا خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه، برای برگزاری کنفرانس های خبری و امضای چندین تفاهم نامه همکاری برنامه ریزی شده است.

وی افزود: شرکت پالایش نفت کرمانشاه نیز به عنوان یکی از شرکت های خصوصی سازی شده در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با ارائه کلیه محصولات تولیدی خود حضوری فعال و چشمگیر داردو علاقه مندان، به ویژه متخصصین حوزه نفت و انرژی می توانند از غرفه پالایشگاه کرمانشاه در سالن ۱۵ بازدید داشته باشند.

امامی نیا یادآور شد: یکی دیگر از اهداف حضور شرکت پالایش نفت کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی، مذاکره با شرکت های معتبر خارجی برای جلب مشارکت و سرمایه گذاری آنها در اجرای برنامه های توسعه ای پالایشگاه کرمانشاه است.

رییس واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه یادآور شد: این نمایشگاه تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری ( ۱۹ اردیبهشت ماه) جهت بازدید عموم دایر است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.