پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

 فاز یک بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب تا خرداد امسال ترمیم می‌شود
18 اردیبهشت 1397 - 12:31
شناسه : 7134
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی فاز نخست بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب اوایل خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، مازیار طهماسبی از پایان عملیات ترمیم  فاز یک بیمارستان شهرستان سرپل‌ذهاب در خرداد ماه امسال خبرداد و اظهار داشت: ترمیم و مقاوم‌سازی بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب تا اوایل خرداد تمام می‌شود اما زمان استفاده از آن برای بستری بیمار مشخص نیست.

طهماسبی با بیان اینکه فاز دو بیمارستان تا اوایل شهریور افتتاح می‌شود بیان کرد: خیران کاشانی ساخت فاز دوم بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب را به عهده دارند.

وی از افتتاح چهار مرکز بهداشتی و درمانی در طول این هفته در سرپل‌ذهاب خبرداد و بیان کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها از ۶ ماه تا یک سال زمان نیاز دارند و اعتبار ساخت آن‌ها مربوط به زمان قبل از زلزله است.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: این چهار مرکز شامل مرکز بهداشتی و درمانی جابری، مرکز بهداشتی و درمانی بزمیرآباد و سه پایگاه سلامت در سطح شهر برای خدمات‌رسانی است.

طهماسبی با بیان اینکه ساخت ۱۹ خانه بهداشت را بانک آینده به عهده دارد گفت: در زلزله ۲۲ مرکز بهداشت تخریب شد که ساخت ۱۹ مورد را بانک آینده متقبل شد و سه مرکز دیگر را سایر خیران می‌سازند و اکنون زمین‌های این مراکز برای ساخت آماده است.

وی با اشاره به اینکه در زلزله چهار مرکز بهداشتی و درمانی تخریب شدند بیان کرد: خیران تبریزی سه مرکز قلعه شاهین، بزمیرآباد و گرده نور را تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بر عهده گرفتند و مرکز درمانی شماره دو سرپل‌ذهاب را خیر مشهدی برعهده گرفته و کار ساخت آن از هفته گذشته آغاز شده است.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه بیماری سالک بومی منطقه سرپل‌ذهاب است گفت: تاکنون گزارشی جدی در زمینه بیماری سالک و سایر اپیدمی نداشته‌ایم و تنها بیماری‌های گوارشی در حالت عادی و خارج از موضوع زلزله نیز در منطقه به خاطر فصل گرمسیری وجود دارد.

طهماسبی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری واگیر درسطح شهر آموزش‌هایی ارائه شده است بیان کرد: این آموزش‌ها از طریق تبلیغات محیطی و آموزش‌ چهره به چهره برای مردم و توزیع بروشورهایی برای جلوگیری از شیوع بیماری واگیر در سطح شهر ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۸ هکتار از مناطق زلزله‌زده سم‌پاشی شده است گفت: در زمینه سم‌پاشی و عملیات جونده‌کشی با همکاری جهاد کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده اما اکنون مرحله دوم سم‌پاشی به دلیل بارش‌ها به صورت موقت متوقف شده است و بعد از پایان بارندگی مرحله دوم سم‌پاشی آغاز ‌می‌شود.

تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.