پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

پالایشگاه آناهیتا فعال می‌شود/ ورود ۱۰ بانک کشور برای تزریق ۴ میلیارد یورو تسهیلات
24 اردیبهشت 1397 - 10:04
شناسه : 7238
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: ۱۰ بانک کشور با محوریت بانک ملی تامین تسهیلات مورد نیاز پالایشگاه آناهیتا به میزان چهار میلیارد یورو را قبول کردند.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته جهت فعال سازی مجدد پروژه پالایشگاه آناهیتا، اظهار کرد: در جلسه ای که روز گذشته(۲۲ اردیبهشت) با شورای هماهنگی بانک های کشور در تهران داشتیم در خصوص این پروژه تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، ۱۰ بانک کشور با محوریت بانک ملی تامین چهار میلیارد یورو تسهیلات مورد نیاز پالایشگاه آناهیتا که بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان می شود را قبول کردند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در ابتدا مقرر بود بانک های ملی، صنعت و معدن و سپه این عاملیت را بپذیرند، اما از آنجایی که توان مالی این سه بانک کم بود، منجر به این شد که با محوریت بانک ملی ۹ بانک دیگر این عاملیت را بپذیرند.

وی درخصوص زمان شروع مجدد این پروژه نیز گفت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده تغییر سهام پروژه و بحث فاینانس آن انجام گیرد.

بازوند اظهار امیدواری کرد، در سال ۹۷ پروژه آناهیتا مجددا فعال شود.

 

 

ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.