پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20826 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در پروژه‌های فرهنگی استان کرمانشاه در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
24 اردیبهشت 1397 - 10:32
شناسه : 7241
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری برای ایجاد پروژه‌های فرهنگی در استان کرمانشاه به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمانشاه خواهد رسید.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ابتدای سفر به استان کرمانشاه با حضور در مزار شهدا با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

وی سپس با حضور در بیت امام جمعه کرمانشاه با آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد و تفاهم نامه همکاری بین وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه در ایجاد پروژه های فرهنگی را امضا خواهد کرد.

حجت الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در اینخصوص گفت: در جریان این سفر تفاهم نامه ای بین وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمانشاه می رسد.

وی افزود: این تفاهم نامه برای اولین بار به این شکل و در ابعاد مختلف تدوین شده که ارزش ریالی آن ۸۸ میلیارد تومان است و حدود ۶۵میلیارد تومان در بخش عمرانی سهم استان و ۳۰ میلیارد آن سهم وزارت خانه است.

این مسئول تصریح کرد: این اعتبارات پیش بینی شده در تمامی بخش ها اعم از معاونت های فرهنگی، هنری، قرآنی، سمعی و بصری و کانون های مساجد مشخص شده است.

وی افزود: در این تفاهم نامه همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تالار مرکزی شهر کرمانشاه در نظر گرفته خواهد شد که جهت شناسایی و تملک زمین آن است.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: برنامه های سفر امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مزار شهدا و تحدید میثاق با آرمان های شهدا آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین طی امروز از مجتمع فرهنگی هنری دانش و مجتمع بیستون بازدید بعمل خواهد آورد.

وی گفت: برنامه سفر وزیر دو روزه است و در طول برنامه ها با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور و سنقر دیدار خواهد داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.