پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تیربرق هایی که جان شهروندان کرمانشاهی را تهدید می‌کند
24 اردیبهشت 1397 - 12:19
شناسه : 7244
3
گزارش طلوع؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

جمعی از مردم الهیه نگرانی هایی از وضعیت تیربرق های قدیمی رها شده در این منطقه دارند که در زمان بارندگی حتی خطر برق گرفتگی هم دارد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، جمعی از مردم الهیه نگرانی هایی از وضعیت تیربرق های قدیمی رها شده در این منطقه دارند که در زمان بارندگی حتی خطر برق گرفتگی هم دارد.

تیربرق های فلزی قدیمی که ظاهرا دیگر کاربردی برای شرکت توزیع برق نداشته و قطع شده است اما بخشی از سیم برق در آن جا مانده و‌گاهی خصوصا هنگام بارندگی به شدت جرقه می زند.

«محمد نیک نژاد» یکی از شهروندان الهیه در این باره گفت: ده ها تیر برق قدیمی فلزی در الهیه وجود داشت که دیگر کاربردی برای شرکت برق نداشت و یا توسط خود شرکت یا پیمانکار این تیرها بریده شد.

وی ابراز داشت: بریدن تیرهای برق فلزی از خمان ابتدای کار غیر اصولی گرفت و سیم های برق موجود در آن به درستی قطع نشد و فقط سر این سیم ها را با چسب برق بسته و آنها را رها کردند.

این شهروند گفت: همان وقت به آنها تذکر دادیم که این شیوه غلط است اما توجهی نشد.

نیک نژاد با بیان اینکه این سیم ها خصوصا در زمان بارندگی به شدت جرقه می زند، افزود: حتی با استفاده از فازمتر از وجود برق در این سیم ها مطمئن شدیم.

این شهروند از پیگیری های جدی چند ماهه برای حل این معضل یاد کرد و افزود: ابتدا به شرکت برق منطقه ای مراجع کردیم که اعلام کردند موضوع به شرکت توزیق برق مربوط می شود و مراجعات چندین باره ما به بخش های مختلف شرکت توزیع برق نیز فایده ای نداشت.

نیک نژاد اضافه کرد: خود شرکت توزیع برق نیز به موضوع اذعان داشت اما برای رفع آن اقدامی نشد.
این شهروند با بیان اینکه این سیم های برق به شدت جان مردم را خصوصا در زمان بارندگی تهدید می کند، خاطرنشان کرد: تعداد این تیرهای فلزی برق بریده شده بسیار زیاد است و حتی در کوچه ها هم وجود دارد.

وی اظهار کرد: اگر کودکان موقع بازی به این سیم ها دست بزنند و‌آسیب ببینند مسئولین باید پاسخگو باشند.

علیمراد مرادی مجد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه نیز در این باره گفت: قطعا موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.