جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه افتتاح می‌شود
29 اردیبهشت 1397 - 12:41
شناسه : 7333
1
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:  طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امسال ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

پ
پ

طلوع کرمانشاه- احسان صلاحی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه صنعتی استان در سال جاری، اظهار کرد: امسال حدود ۱۲۰ واحد صنعتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی سرمایه‌گذاری این واحدها را ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی این واحدها برای حدود دو هزار  نفر شغل ایجاد می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از مهمترین این واحدها به قوطی سازی زمزم، فازهای بعدی ایلیا ذرت، ذوب آهن بیستون، شرکت ذوب و نورد شهدای کرمانشاه و… اشاره کرد.

به گفته صلاحی، قول بهره برداری از پروژه بیوایمپلنت نیز در سال جاری داده شده است.

وی با اشاره به تسهیلات خوبی که از دو محل اشتغال روستایی و طرح اشتغال فراگیر برای استان در نظر گرفته شده، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از این تسهیلات بیشترین سرمایه‌گذاری صنعتی را در استان داشته باشیم.

وی درباره میزان سرمایه‌گذاری صنعتی به بهرداری رسیده در سال ۹۶ نیز خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی  ۲۰۲۶ نفر در کرمانشاه صادر شد.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به واحدهای صنعتی در دست اجرا در استان داشت و عنوان کرد: تعداد جواز تاسیس‌های صادر شده در استان بسیار زیاد است، به گونه‌ای که فقط در سال گذشته ۴۵۰ مورد صدور جواز تاسیس داشتیم که امیدواریم این واحدها هرچه زودتر به نتیجه برسد، اما برخی از آنها هنوز روی کاغذ است.

صلاحی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای صنعتی در دست احداث در استان بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: حدود ۲۰۰ طرح صنعتی با این شرایط داریم که سرمایه‌گذاری آنها ۲۹۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این واحدها برای ۸۲۳۹ نفر ایجاد شغل خواهد شد.

 

ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.