سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

بنگاه های معاملات ملکی متخلف پلمب می شوند
20 خرداد 1398 - 22:59
شناسه : 74150
3
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با هشدار به بنگاه های معاملات ملکی متخلف، گفت: این واحدها توسط دستگاه قضائی پلمب و با نصب بنر بر درب واحد صنفی به مردم معرفی می شوند. طلوع‌‌کرمانشاه :

نعمت الله صادقی عصر دوشنبه در جلسه ساماندهی اجاره بهای مسکن کرمانشاه که در سرسرای جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تمام ظرفیت دستگاه قضائی برای خدمت و کمک به مردم آماده است و به طور قطع با متخلفان حوزه مسکن برخوردهای لازم و قانونی صورت خواهد گرفت/صادقی افزود: در جریان موضوع افزایش غیرمتعارف نرخ اجاره بهای مسکن نیز حتماً دست هایی پشت پرده قرار دارد و صاحبان چند بنگاه معاملات ملکی با هماهنگی یکدیگر نرخ های غیرمتعارف تعیین و کم کم به کل شهر سرایت می دهند/وی گفت: درآمد پائین برخی شهروندان و ناتوانی در تامین اجاره بهای پرداختی آنها را به فکر چادرنشینی انداخته که این در شان ملت بزرگ ایران و استان کرمانشاه نیست.

پ
پ

نعمت الله صادقی عصر دوشنبه در جلسه ساماندهی اجاره بهای مسکن کرمانشاه که در سرسرای جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تمام ظرفیت دستگاه قضائی برای خدمت و کمک به مردم آماده است و به طور قطع با متخلفان حوزه مسکن برخوردهای لازم و قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: زمانی که در هر حوزه و بخشی شاهد ایجاد یک سری التهابات کاذب هستیم عده خاصی که بیشترین منفعت را از التهاب ایجاد شده می برند پشت قضیه هستند و خط دهی می کنند تا ماجرا آن گونه که مطلوب خودشان است اتفاق بیفتد.

صادقی افزود: در جریان موضوع افزایش غیرمتعارف نرخ اجاره بهای مسکن نیز حتماً دست هایی پشت پرده قرار دارد و صاحبان چند بنگاه معاملات ملکی با هماهنگی یکدیگر نرخ های غیرمتعارف تعیین و کم کم به کل شهر سرایت می دهند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در برخی موارد صاحبان املاک هیچ نقشی در افزایش بی رویه نرخ اجاره بهای مسکن ندارند و این بنگاه دار است که التهاب آفرینی کرده و برای کسب منافع شخصی چنین اقداماتی را صورت می دهد.

وی همچنین با اشاره به لزوم افزایش نظارت ها توسط دستگاه های مسئول، گفت: دستگاه قضائی با افراد شناسایی شده طبق قانون و با جدیت و بدون گذشت برخورد خواهد کرد.

صادقی البته این را هم اضافه کرد که رابطه بین مالک و مستاجر در رهن و اجاره منزل توافقی بوده و ۲ طرف بر سر قیمتی مشخص به تفاهم رسیده اند، که در این صورت نمی توان کاری خاصی انجام داد.

دادستان کرمانشاه گفت: برای کاهش التهاب موجود در بازار رهن و اجاره مسکن خوب است تا ائمه جمعه و جماعات و حتی رسانه ها پای کار بیایند و با آگاه کردن مردم و فرهنگ سازی زمینه ای را فراهم کنند که مالکان تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده در جامعه اقدام به تعیین نرخ اجاره بها نکنند.

وی گفت: درآمد پائین برخی شهروندان و ناتوانی در تامین اجاره بهای پرداختی آنها را به فکر چادرنشینی انداخته که این در شان ملت بزرگ ایران و استان کرمانشاه نیست.

صادقی در پایان خواستار شناسایی بنگاه های معاملات ملکی غیرمجاز در سطح استان از سوی اتحادیه املاک و معرفی آنها به دستگاه قضائی نیز شد/ایرنا

دیدگاه

  1. سلام ممنون که پیگیری میکنید ..ولی اگه از بنگاهای دولت اباد شروع کنید یه لطف بزرگ در حق اجاره نشینا کردین وضعیت قیمت خونه های دولت اباد افتضاح کشیده بالا که بیشتر مقصر چند تا ازبنگاهای معاملات ملکی ..خواهش میکنم پیگیری کنی

    پاسخ
  2. سلام بخدامن مستاجرهستم وازپس اجاره خونه برنمیام یه دخترمریض هم دارم توروخدابه دادمردم برسیدبخاطررضای خدابخدااینجوری پیش بره خانواده هابه فسادکشیده میشن توروخداکاری بکنین

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.