پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۱۲۹هزار نفر در استان کرمانشاه جویای کار هستند
21 خرداد 1398 - 23:37
شناسه : 74650
0
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با اشاره به توقف رشد نرخ بیکاری در این استان گفت: ۱۲۹ هزار نفر در استان کرمانشاه جویای کار هستند که برای کاهش نرخ بیکاری باید برای آنها شغل ایجاد کرد. طلوع‌‌کرمانشاه :

حسن عزیزی با بیان اینکه سند کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه تدوین می‏‌شود اظهار داشت: برش سند اشتغال شهرستان‌‏های استان کرمانشاه به شیوهای تنظیم می‌شود که در پایان سال شاهد کاهش ۳درصدی نرخ بیکاری در کرمانشاه باشیم/مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته تلاش شد که جلوی افزایش نرخ بیکاری در این استان گرفته شود افزود: در سال ۱۳۹۷ رشد بیکاری در کرمانشاه مهار شود و برنامه‌های امسال کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه با وجود ۱۲۹ هزار جویای کار است.

پ
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به امیدها برای تحقق هدف‌گذاری انجام شده در راستای کاهش نرخ بیکاری استان بیان کرد: استان کرمانشاه بیشترین نرخ بیکاری را در کشور دارد و تلاش‌‏های بسیاری همچون تدوین سند اشتغال در راستای کاهش این نرخ وجود دارد

وی با اشاره به اقدامات در حال انجام برای کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه گفت: تشکیل جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌‏ها، جذب منابع اعتباری و تسهیلات  برای اشتغال و تشکیل جلسات منظم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از اقدامات این اقدامات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته تلاش شد که جلوی افزایش نرخ بیکاری در این استان گرفته شود افزود: در سال ۱۳۹۷ رشد بیکاری در کرمانشاه مهار شود و برنامه‌های امسال کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه با وجود ۱۲۹ هزار جویای کار است.

عزیزی یکی از اقدامات در راستای کاهش نرخ بیکاری را فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد بیان کرد و گفت: بنگاه‌های تولیدی راکد دوباره به چرخه تولید بازگشتند و براساس آمارهای رتبه استان کرمانشاه در بهبود فضای کسب و کار بهتر شده است/تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.