جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بودجه ۴۵۰ میلیارد تومانی برای گازرسانی به ۵۰۰ روستا در کرمانشاه
08 خرداد 1397 - 10:34
شناسه : 7554
0
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی گاز‌رسانی به ۵۰۰ روستای استان با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان درحال انجام است.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، سیروس شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: هم‌اکنون در استان کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک گاز در قالب ۲۷ شهر گازدار، یک‌هزار و ۵۰ روستا و ۱۸ شهرک صنعتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به انجام عملیات اجرایی ۵۵۰ روستا با اعتباری بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اشاره و بیان کرد: با اتمام این عملیات‌ها، ضریب نفوذ در بخش روستایی به بیش از ۸۰ درصد می‌رسد.

وی افزود: پروژه گاز‌رسانی به ۳۰۰ روستا از این تعداد با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

به گفته شهبازی، میانگین جمعیت شهری و روستایی استان کرمانشاه که از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، بیش از ۹۰ درصد است.

این مسؤول با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۱ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف می‌شود، اضافه کرد: مشترکان از دستکاری کردن تاسیسات خود(رگلاتور و کنتور) خودداری کنند و مشکلات در این زمینه را به تلفن ۱۹۴ گزارش دهند.

وی از کشاورزانی که در مسیر انجام پروژه‌های گازرسانی روستایی هستند خواست همکاری لازم را با شرکت گاز داشته باشند و گفت: در صورت استفاده از زمین کشاورزی در راستای انجام پروژه‌های گازرسانی روستایی، خسارت کشت به کشاورزان پرداخت می‌شود.

شهبازی در خصوص مهمترین پروژه‌های شرکت گاز استان که امسال قرار است به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: بحث گازرسانی به نوسود و نودشه و همچنین شهرریجاب است که پیمانکار آن سر‌کار است.

 

فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.