جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

تاکسی اینترنتی ماکسیم به علت فعالیت غیرقانونی تعطیل شد
08 خرداد 1397 - 10:50
شناسه : 7559
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

   مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، از تعطیلی تاکسی اینترنتی ماکسیم به علت فعالیت غیرقانونی خبر داد و گفت: این تاکسی اینترنتی مجوز فعالیت ندارد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، سجاد سلیمانی با بیان اینکه این تاکسی اینترنتی حدود یک ماه در شهر کرمانشاه فعالیت می کرد، افزود: به دلیل نداشتن مجوز، یک بار از فعالیت آن جلوگیری کردیم که متاسفانه بازهم شروع به فعالیت کرد.

او گفت: برای بار دوم اقدام به تعطیلی دفتر این تاکسی کردیم و خودروهای وابسته به آن را نیز در صورت فعالیت در قالب تاکسی اینترنتی متوقف می کنیم.

وی اظهار داشت: با دستور مراجع ذیصلاح مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکت های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای وظایف ذاتی سازمان تاکسیرانی، شرکت تاکسی اینترنتی ماکسیم توسط پلیس نظارت بر اماکن و دلیل توجه نکردن به هشدارهای قبلی، برای دومین بار پلمب و از ادامه فعالیتش جلوگیری به عمل آمد.

وی تاکید کرد: این شرکت ها تا اخذ مجوز فعالیت از سازمان تاکسیرانی کرمانشاه حق تبلیغ و جذب رانندگان را ندارند.

وی با اشاره به اینکه نرم افزارهای این شرکت ها خارجی هستند و دسترسی خارج از نیاز به اطلاعات مشتریان توسط این برنامه نیز مقدور می باشد، گفت: از این جهت استفاده از نرم افزار و خدمات این شرکت ها تضمینی از لحاظ ایمنی و امنیت برای شهروندان نیست.

وی از کانال ها و سایت های اینترنتی تقاضا کرد تا زمانیکه مجوز از سوی سازمان تاکسیرانی برای شرکت های تاکسی آنلاین صادر نشده، این موضوع را تبلیغ نکنند.

سلیمانی در ادامه با هشدار به دیگر شرکت های تاکسی اینترنتی تصریح کرد: از آنجایی که شهرداری متولی حمل و نقل عمومی درون شهری است لذا فقط شرکت هایی که دارای مجوز قانونی از سوی سازمان تاکسیرانی هستند می توانند فعالیت نمایند.

وی در ادامه به صدور مجوز برای فعالیت سه شرکت تاکسی اینترنتی در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این موضوع هنوز در شهر کرمانشاه به خوبی جا نیفتاده است.

وی به فعالیت ۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از لحاظ تعداد و سن ناوگان تاکسی ها مشکلی نداریم.

وی اظهار داشت: در سال های ۹۵ و ۹۶ تعداد ۶ هزار و ۴۰۰ دستگاه تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی شد و تا یک ماه آینده نیز ۱۰۰ دستگاه دیگر وارد این ناوگان می شود.

او در مورد افزایش کرایه تاکسی نیز گفت: هر سال موضوع افزایش کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای تصویب ارائه می شود که امسال هم درخواست افزایش بیش از ۱۰ درصد کرایه را داده ایم.

شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه را در خود جا داده است.

 

ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.