پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

آموزش تغییر رفتار شهروندی اولویت اول فرهنگسرا ها/ کلانشهر کرمانشاه ۳ فرهنگسرای فعال دارد!
26 خرداد 1398 - 14:25
شناسه : 76475
1
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه- پایگاه خبری طلوع- اوغات فراغت کودکان، نوجوانان و بزرگسالان “شهروندان” باید به گونه ایی پر شود که نتیجه مطلوب و تاثیر گذاری بر روی فرد و اجتماع داشته باشد. فرهنگسرا های شهر می توانند اوقات فراغت شهروندان را به گونه ای پر کنند که نتایج مطلوب و دلخواهی در زندگی فردی و اجتماعی افراد ایجاد کند./رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با پایگاه خبری طلوع کرمانشاه گفت: کرمانشاه ۳ فرهنگسرای فعال دارد که شامل: فرهنگسرای کوثر واقع در ابتدای خیابان گذرنامه، فرهنگسرای گل نرگس، ابتدای شهرک ژاندارمری و فرهنگسرای شهر واقع در چهار راه جوانشیر است که تنها نگار خانه استاندارد در غرب کشور در آن قرار دارد./ عبدالمالکی گفت: مهارت های ۱۱ گانه زندگی و اجتماعی به صورت رایگان در فرهنگسرا ها ارائه می شود. وی از افزودن ۲ فضای دیگر به سرانه فضای فرهنگی شهرداری خبر داد و گفت: فرهنگسرای استاد کزازی، در ابتدای دهه اول تیرماه و سرای محله دولت آباد در نیمه اول تیرماه افتتاح می شود./مهدی عبدالمالکی در ادامه گفت: اولین اولویت فرهنگسرا ها در حوزه آموزش و تغییر رفتار شهروندی است. در طول ۵ ماه گذشته به ۶۳ هزار شهروند خدمات آموزشی ارائه شده است.

پ
پ

مهدی عبدالمالکی در خصوص فعالیت فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: ایجاد فضای فرهنگی ویژه گی های فراوانی دارد. این فضا ۲ کارکرد اصلی دارد که شامل “دوره های آموزشی و مهارتی” می شود. برای دوره های آموزشی بیش از ۸۰ سر فصل در ۳ بخش درنظر گرفته شده است. بخش اول دورهای مهارتی شامل: مهارت زندگی، مهارت رفتاری، مهارت شهروندی می شود . بخش دوم نیز توانمند سازی است که شامل توانمند سازی مهارت های کودکان، نوجوانان و بانوان است که برای این بخش نیز دوره های مختلفی تعریف شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: چهل تشکُل غیر دولتی در برنامه های توانمند سازی شرکت دارند و ۵ انجمن ادبی نیز به صورت هفتگی فعالیت فرهنگی خود را فرهنگسراها ارائه می کنند.

 

نگار عزتی/خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.