شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

افزایش ۵۰ درصدی مراجعه به استخرها در فصل گرم/ اعلام تعرفه استخرهای کرمانشاه
12 خرداد 1397 - 10:57
شناسه : 7648
2
رئیس هیات شنا استان کرمانشاه اعلام کرد:  طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: با شروع فصل گرما تعداد مراجعین به استخرهای کرمانشاه ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش می یابد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، پیمان جاویدان با اشاره به نزدیکی به فصل گرما و تعطیلی مدارس در سطح استان، اظهار کرد: شنا از جمله رشته های ورزشی پُرطرفداری است که بسیاری از خانواده ها برای بحث اوقات فراغت فرزندان خود در تابستان، آنها را در این رشته ثبت نام می کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۲۸ استخر فعال شنا در سطح استان داریم که از این تعداد ۲۳ استخر مربوط به شهر کرمانشاه است.

این مسئول اضافه کرد: هر ساله با شروع شدن فصل گرما شاهد افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مراجعه به استخرهای شنا در کرمانشاه هستیم.

جاویدان با اشاره به تعدد استخرهای فعال شنا در سطح استان، عنوان کرد: خوشبختانه این موضوع سبب شده تا استخرها خارج از ظرفیت پذیرش نکنند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه با تقسیم بندی استخرها به دو نوع استخرهای ممتاز و استخرهای درجه یک، در خصوص تعرفه آموزشی آنها در تابستان ۹۷ نیز عنوان کرد: تعرفه آموزش شنا که شامل ۱۲ جلسه است، در استخرهای درجه یک ۱۷۰ هزار تومان و در استخرهای ممتاز ۱۹۰ هزار تومان است.

وی تاکید کرد: این تعرفه مربوط به استخرهای دولتی استان است و استخرهای خصوصی تعرفه مشخصی اعلام نکرده اند.

جاویدان خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره کلاس های آموزش شنا در استخرهای استان یک دوره مسابقات استعدادیابی را برای کودکان برگزار می کنیم و نفرات برتر را در بخش های شنا، شیرجه و واترپلو شناسایی و جذب خواهیم کرد.

 رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۶۴ مربی مرد و ۷۶ مربی زن در رشته شنا فعالیت می کنند، افزود: بروز رسانی آموزش مربیان را باتوجه به در پیش بودن فصل تابستان در دستورکار قرار دادیم ویک دوره کلاس بازآموزی را برای این مربیان نیز برگزار کرده ایم.

 

ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.