سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20816 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد کرمانشاه صاحب پارک جنگلی می شود مردم بهترین نظاره گر هستند/نباید بیت المال حیف و میل شود تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید

دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت در کرمانشاه نابه‌سامانی در شبکه تأمین و توزیع است
12 خرداد 1397 - 11:21
شناسه : 7655
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت قرمز در استان کرمانشاه نابه‌سامانی در شبکه تأمین و توزیع است.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، عباس سجادی‌راد ، با اشاره به اینکه استان کرمانشاه داری ظرفیت دامپروری است اظهار داشت: برای تولید و تأمین گوشت قرمز در استان محدودیت و کمبودی وجود ندارد و مازاد بر نیاز نیز تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه در تأمین و توزیع گوشت قرمز در استان از مزرعه تا قصابی مشکل وجود دارد عنوان کرد: مشکل اصلی شبکه تأمین و توزیع گوشت است و در عرضه دام کمبود و مشکلی وجود ندارد و تا این شبکه اصلاح نشود شرایط تغییر نمی‌کند.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه عوامل بسیاری در شبکه تأمین و توزیع گوشت ورود می‌کنند گفت: اقدامات مناسبی که دستگاه‌هایی همچون دامپزشکی و بهداشت انجام می‌دهند با ورود این عوامل از بین می‌رود و تا این شبکه ساماندهی نشود مشکل افزایش قیمت گوشت رفع نمی‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌ها می‌توانند نظارت هدفمندی از کشتارگاه تا قصابی داشته باشند افزود: هرچند ساماندهی شبکه اقدام مشکلی نیست اما تاکنون اجرا نشده و همیشه عوامل سودجو سازمان‌یافته‌تر از شبکه عمل می‌کنند.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه تنها در استان کرمانشاه کشتارگاه‌ها در تملک بخش دولتی هستند در حالی که در سایر استان‌ها در اختیار بخش خصوصی است عنوان کرد: کشتارگاه‌‌های صنعتی در استان در عمل به صورت سنتی عمل می‌کنند و نظارت بر این کشتارگاه دیگر معنا ندارد.

وی با بیان اینکه در حوزه گوشت چنانچه شبکه تأمین و توزیع اصلاح شود صادرات منطقی است گفت: با اصلاح شبکه موضوع قاچاق دام رفع و صادرات نیز تقویت می‌شود که خود ارزش افزوده را برای استان به دنبال دارد.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه منشأ بسیاری از افزایش قیمت‌ها در استان نیست افزود: افزایش قیمت کالاها از جمله گوشت تنها برای استان کرمانشاه نیست و از نظر تعداد اقلام اعلام شده و چندگانگی قیمت‌ها، استان کرمانشاه رتبه ۲۶ را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر بسیاری از واحدها و شرکت‌های بزرگ بین ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند گفت: ما تنها می‌توانیم با نمایندگی‌های آن‌ها در استان برخورد و گزارشات را اعلام کنیم.

تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.