پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

۹۵ درصد طلاهای دست دوم منشاء نامعلوم دارند/ طلای دست دوم عامل تعطیلی کارگاه‌های طلاسازی
27 خرداد 1398 - 10:41
شناسه : 76865
0
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با اشاره به اینکه منشاء ۹۵ درصد طلاهای دست دوم موجود در بازار مشخص نیست، گفت: عرضه طلای دست دوم عامل اصلی رکود کارگاه‌های طلاسازی است./محمدسعید جعفری، خرید و فروش طلای دست دوم را یکی از مهمترین معضلات بازار طلا دانست و اظهار کرد: اگرچه فروش طلای دست دوم در زرگری‌ها تخلف است، اما برخی از واحدها این تخلف را انجام می‌دهند./وی ادامه داد: این واحدها با درج عنوان “طلای بدون اجرات موجود است” اقدام به عرضه طلای دست دوم کرده و باعث اخلال در بازار می‌شوند./رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با بیان اینکه طی دو سال گذشته چند واحد عرضه طلای دست دوم پلمب شده است، تاکید کرد: بازرسین اتحادیه مدام سراغ واحدهای متخلف می‌روند و به آنها تذکر می‌دهند./جعفری درباره پیامدهای عرضه طلای دست دوم نیز یادآور شد: عرضه این طلا چرخه گردش طلا را فشل می‌کند و باعث رکود کارگاه‌های تولید طلا خواهد شد./وی تصریح کرد: از سوی دیگر عرضه کنندگان طلای دست دوم در حق زرگری‌های قانونمند که طلای نو می‌فروشند نیز اجحاف می‌کنند.

پ
پ
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با بیان اینکه منشا ۹۰ تا ۹۵ درصد طلاهای دست دوم موجود در بازار مشخص نیست، اضافه کرد: گاهی این طلاها سرقتی هستند و یا عیار پایینی دارند.

جعفری گفت: برخی از واحدهایی که چنین طلاهایی عرضه می‌کنند ممکن است فعالیت کوتاه مدت داشته باشند و بعد از مدتی که فرد بخواهد تخلف آنها از بعد عرضه طلای عیار پایین و … را پیگیری کند، دیگر آن مغازه وجود ندارد.

وی معتقد است، در بسیاری از موارد خریداران طلای دست دوم بخاطر مقداری ارزانتر، ضرر زیادی می‌کنند که گاهی در هیچ مرجعی هم قابل پیگیری نیست/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.