جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

با افزایش غیرمتعارف اجاره بهای منازل در قصرشیرین برخورد می شود
27 خرداد 1398 - 17:13
شناسه : 77112
1
فرماندار قصرشیرین گفت: با افرادی که خودسرانه نسبت به افزایش غیرمتعارف اجاره بهای منازل اقدام می کنند، برخورد خواهد شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: اگر مالک و یا مشاور املاکی فراتر از قیمت ارزش ملک در منطقه اقدام کند، با آنها برخورد قانونی می شود/تاتار افزود: از این رو کمیته مربوط در شهرستان ظرف چند روز آینده تشکیل می شود و مشاوران املاک بر اساس دستورالعمل های قانونی که از سوی صنعت معدن، تجارت و اتاق اصناف به آنها ابلاغ می شود، باید اقدام کنند/وی گفت: این کار دستور کار ویژه شهرستان است و خلاف این امر از کسی پذیرفتنی نیست و هیچ مشاور املاکی حق ندارد بدون نظر کارشناس مربوط قراردادی تنظیم کند.

پ
پ

مرادعلی تاتار روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور مشاوران املاک در فرمانداری قصرشیرین، افزود: هم اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن تمام توان خود را برای این به کار گرفته و افرادی که هم سو با نقشه های دشمن حرکت می کنند با آنها برخورد می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش اجاره بهای مسکن از ابتدای سال جاری این کار توسط استاندار کرمانشاه پیگیری و به شهرستان ها ابلاغ شد که کمیته ویژه ای متشکل از ادارات نماینده دادستانی، تعزیزات حکومتی، شهرداری، بنیاد مسکن و اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شود تا نسبت به نرخ گذاری براساس ارزش ملک منطقه اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: اگر مالک و یا مشاور املاکی فراتر از قیمت ارزش ملک در منطقه اقدام کند، با آنها برخورد قانونی می شود.

تاتار افزود: از این رو کمیته مربوط در شهرستان ظرف چند روز آینده تشکیل می شود و مشاوران املاک بر اساس دستورالعمل های قانونی که از سوی صنعت معدن، تجارت و اتاق اصناف به آنها ابلاغ می شود، باید اقدام کنند.

وی گفت: این کار دستور کار ویژه شهرستان است و خلاف این امر از کسی پذیرفتنی نیست و هیچ مشاور املاکی حق ندارد بدون نظر کارشناس مربوط قراردادی تنظیم کند.

او ادامه داد: اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت باید شرایط لازم از جمله کلاس های آموزشی و مشاوره را برای مشاوران املاک فراهم کنند.

وی گفت: با توجه به گرانی های اخیر مسکن برای مقابله و کنترل آن همکاری همه مردم و مسئولان الزامی است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.