جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

جزئیات انتشارعکس خانواده دارای دو فرزند بدسرپرست در فضای مجازی،
22 خرداد 1397 - 11:59
شناسه : 7738
3
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

چندی پیش که بر اساس پیشنهاد کارشناسان بهزیستی و با تشخیص مقام قضایی این کودکان از خانواده جدا و در مراکز بهزیستی پذیرش شدند اما پس از مدتی با اصرار بستگان مادر خانواده علی‌رغم مخالفت بهزیستی با حکم قضایی کودکان تحویل دایی خانواده داده شد و برای زندگی به کوهدشت مهاجرت کردند.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی بهزیستی :

زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه با اشاره به انتشارعکس خانواده دارای دو فرزند بدسرپرست در فضای مجازی، اظهار داشت: چندی پیش که بر اساس پیشنهاد کارشناسان بهزیستی و با تشخیص مقام قضایی این کودکان از خانواده جدا و در مراکز بهزیستی پذیرش شدند اما پس از مدتی با اصرار بستگان مادر خانواده علی‌رغم مخالفت بهزیستی با حکم قضایی کودکان تحویل دایی خانواده داده شد و برای زندگی به کوهدشت مهاجرت کردند.
این مسئول بیان داشت: شب گذشته نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان کرمانشاه با حضور در منزل این خانواده و بررسی شرایط زندگی آنها اقدامات لازم برای انتقال دو کودک یک ساله و پنج ماهه را به شیرخوارگاه معتضدی انجام دادند.
شریفی با بیان اینکه مادر این خانواده نیز مدتی در خانه سلامت بهزیستی تحت حمایت بوده و در حال حاضر بهزیستی قرار است شرایط لازم برای توانمندسازی وی را فراهم کند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: پدر این خانواده که در عکس منتشر شده از آن به عنوان فردی معتاد نام برده شده در حال حاضر با متادون درمانی تحت نظارت است و به شغل ضایعات فروشی نیز مشغول است.
شریفی گفت: علاوه بر اینکه دو کودک یک ساله و پنج ساله این خانواده شب گذشته به شیرخوارگاه معتضدی منتقل شدند، دو کودک دیگر این خانواده نیز در رده سنی هشت ساله و چهارساله در مراکز بهزیستی تحت مراقبت هستند.
به گفته شریفی، مددکار شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه پس از بازگشت کودکان به خانواده وضعیت آنها مورد بررسی قرار داده شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وضعیت زندگی این خانواده توسط بهزیستی تحت نظارت و بررسی است و از هیچ تلاشی برای کمک به آنها دریغ نخواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.