چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

کار خوب ماده صد شهرداری در اخذ جریمه قابل تقدیر است؛ اما: شهرداری کرمانشاه «شیرگیر» باشد!
28 خرداد 1398 - 12:50
شناسه : 77433
0
آیا اعضای کمیسیون ماده صد نیروی خود را برای دریافت جریمه از مردم تجمیع کرده و ادارات را فراموش کرده است؟ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه- پایگاه خبری طلوع – بازرسی در پرداخت عوارض و یا هر تخلف ساختمانی کار پسندیده و قابل تقدیری است. این درآمدها کار شهرداری را در خدمت رسانی به شهروندان تسهیل می کند. در این صورت درآمدها می تواند شکل و شمایل شهر را به سود شهروندان تغییر دهد تا مردم از شهر توسعه یافته خود خوشنود شوند. ماده صد نباید فقط شامل گروههای ضعیف‌تر باشد اما «شیرها»ی قدرتمند ادارات و سازمان‌ها را رها کنند./مدیر کل درآمد شهرداری کرمانشاه ۲۴ دی ۱۳۹۷ در مصاحبه‌ای اعلام کرد ادارات شهر کرمانشاه ۱۲۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند. او در این گفتگو به تاکید استاندار اشاره کرد که گفته بود کلیه ادارات باید بدهی خود را به صورت نقدی یا تهاتر پرداخت کنند./از اعلام این سخنان، ۱۵۴ روز گذشته است. کدام اداره یا سازمان بدهی خود را پرداخت کرده‌اند؟ فهرست آن را منتشر کنید! /از مشاهدات عینی چنان بر می آید که ماموران ماده صد بیشتر علیه تخلف اماکن غیر دولتی فعال هستند تا ادارات و سازمان‌های دولتی.

پ
پ

آیا اعضای کمیسیون ماده صد نیروی خود را برای دریافت جریمه از مردم تجمیع کرده و ادارات را فراموش کرده است؟


یکی از شهروندان به پایگاه خبری طلوع می گوید: مغازه‌ای را اجاره کرده و برای قانونی بودن فعالیتش از شهرداری پروانه کسب دریافت کرده است. حالا ماموران شهرداری به دلیل تخلف مالک و پرونده ماده صد او آمده اندمقابل مغازه‌اش نیوجرسی (بلوک های سیمانی) کار گذاشته و مانع کسب او شده اند. این تناقض چگونه رخ داده است؟ این عدم هماهنگی چگونه قابل توجیه است؟
ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها می گوید: ” مالکین اراضی واملاک واقع در محدوده خدماتی باید قبل از ساخت و ساز از شهرداریها پروانه ساختمان بگیرند و شهرداری موظف است از عملیات ساختمانی بدون پروانه یا خلاف پروانه بوسیله ماموران خود در زمین محصور یا غیر محصور جلوگیری کنند. در صورت خلاف این ماده همان طور که در ماده ۱۰۰ اشاره شد از عاملان آن جلوگیری می شود و جهت رسیدگی به کمیسیون ماده صد ارجاع داده می شود.”

پایگاه تحلیلی خبری طلوع کرمانشاه

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.