چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

صد در صد زباله های کرمانشاه بازیافت می شود/مرکز دفن پسماندهای عفونی ایجاد می شود
06 مهر 1396 - 10:07
شناسه : 780
6
مدیرکل محیط زیست کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

کمان:
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در بازیافت زباله‌های شهری پیشتاز است و اکنون صد درصد زباله های شهر کرمانشاه بازیافت می شود.

پ
پ

غلامحسین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار کرد: کرمانشاه از شهرهای پیشتاز کشور در حوزه مدیریت پسماندها است و صد درصد زباله‌های تولیدی شهر کرمانشاه بازیافت می شود.
وی با بیان اینکه میزان تولید زباله در کرمانشاه ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن در روز است، یادآوری کرد: بیش از ۷۰ درصد این زباله‌ها به کود کمپوست تبدیل می شود که در بخش کشاورزی قابل استفاده است و مابقی آن نیز به سایر مواد بازیافتی تبدیل می شود.
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به علاوه کرمانشاه اولین شهر کشور بود که صاحب سایت بازیافت نخاله های ساختمانی هم شد و در این بخش هم پیشتاز هستیم.
به گفته این مسئول، صد درصد پسماندهای بیمارستانی در کرمانشاه بی خطر شده و توسط شرکت های مربوطه جمع آوری و مدیریت می شود.
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به علاوه در خصوص زباله‌ های بیمارستانی نیز برنامه‌ های خوبی داریم و مقرر شده مرکزی برای دفن پسماندهای عفونی و ویژه در کرمانشاه داشته باشیم.
کاظمی با اشاره به برنامه ریزی که برای ایجاد سایت های بازیافت زباله در شهرستان های کرمانشاه انجام شده، تاکید کرد: شهرستان های استان را به چند منطقه تقسیم کردیم و قرار است در هر منطقه سایت بازیافت زباله احداث شود.
وی تعداد مناطقی را که برای شهرستان های استان در نظر گرفته شده هشت منطقه عنوان کرد که ایجاد سایت مدیریت پسماند د راین مناطق نیازمند تامین اعتبار است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.