جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

افزایش نارضایتی ها از محدودیت خرید شارژ تلفن همراه با کارت های بانکی
28 خرداد 1397 - 10:13
شناسه : 7800
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

این روزها بسیاری از خدمات در حوزه پولی و مالی به صورت الکترونیکی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعات حضوری به بانک ها نیست.

پ
پ

یکی از مهمترین نیازهایی که مردم در طی روز بسیار با آن مواجه می شوند خرید شارژ تلفن همراه برای اپراتورهای مختلف است که رقم آن در روز به میلیاردها تومان می رسد.
برای اینکه دیگر نیازی به خرید کارت شارژ کاغذی و یا مراجعه با عابر بانک نباشد اپلیکیشن های متعددی برای خرید شارژ در دسترس قرار گرفته و به علاوه مردم می توانند از روش های مختلف اینترنتی شارژ تهیه کنند.
اخیرا بانک ها محدودیتی برای خرید شارژ با کارت بانکی ایجاد کرده اند به گونه ای که طی ۲۴ ساعت فقط یکبار می توان با یک کارت بانکی شارژ خرید.
اگرچه هدف از این کار جلوگیری از سواستفاده و سرقت از کارت های بانکی عنوان شده است اما این امر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
برخی از افراد با تلفن همراه زیاد صحبت می کنند و چند بار در روز نیازمند خرید شارژ می شوند.
برخی چند خط تلفن همراه دارند که نیاز پیدا می کنند برای تمام آنها در طی روز شارژ بخرند این محدودیت جدید باعث نارضایتی مردم شده است.
عده ای دوباره به خرید کارت شارژهای کاغذی قدیمی رو آوردند که برای مصرف کننده گرانتر تمام می شود زیرا مغازه داران مقداری سود قانونی خود را روی قیمت کارت شارژ می کشند.
این محدودیت در شرایطی ایجاد شده که دنیا به سمت گسترش خدمات الکترونیک می رود اما ما در ایران این خدمات را برای مردم محدود می کنیم.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه نیز درباره محدودیت خرید شارژ تلفن همراه از کارت های بانکی گفت: خدمات مبتنی بر کارت بانکی یکی از خدماتی است که بانک ها برای رفاه حال مشتریان خود ارائه می دهند.
عبدالرضا یاری بیان داشت: اخیرا محدودیتی در برخی از خدمات مانند خرید شارژ تلفن همراه ایجاد شده که گلایه مردم را به دنبال داشته است.
وی با بیان اینکه این خدمات از سوی بانک ها فقط برای رفاه حال مردم ایجاد شده و جز وظایف آنها نیست، افزود: این امر باعث شده اگر محدودیتی هم در این خدمات ایجاد شود چندان قابل پیگیری نباشد.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه خاطرنشان کرد: خود کارت های بانکی نیز خدمات جانبی است که بانک ها برای کاهش مراجعه مردم فراهم کردند و هر خدمتی هم که مبتنی بر کارت بانکی باشد اجباری برای بانک ها محسوب نمی شود.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.