جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

اشتغالزایی ۴هزار و ۵۰۰نفری شیلات در کرمانشاه
30 خرداد 1397 - 9:56
شناسه : 7818
2
مدیرکل شیلات خبر داد طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه پیش بینی کرد امسال ۴۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بخش آبزی پروری مشغول به کار باشند.

پ
پ

فرزاد افضلی در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته با تولید بیش از ۱۷ هزار تن انواع شیلات شامل ماهی گرمابی، سردآبی، ماهیان زینتی، ماهی خاویاری، میگو آب شیرین و … برای حدود ۳۱۰۰ نفر در استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شد.
وی افزود: هدف گذاری ما برای تولید محصولات شیلات در سال جاری ۲۱ هزار تن است که از این محل ۴۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند بود.
مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برای توسعه صادرات آبزیان کرمانشاه هم خبر داد که این استان استعداد و پتانسیل زیادی در این زمینه دارد.
افضلی تاکید کرد: سال گذشته میزان صادرات محصولات شیلات استان کرمانشاه ۵۰۰ تن بوده که تلاش می کنیم امسال این رقم به هزار تن برسد.
وی معتقد است برای توسعه صادرات آبزیان در کرمانشاه، نیازمند ایجاد یک بازار صادرات محصولات شیلات خصوصا در مناطق مرزی هستیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.