جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

چرا دانشگاه علوم پزشکی احیاگر بیمارستان طالقانی نمی شود؟
30 خرداد 1397 - 10:50
شناسه : 7821
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

دانشگاه علوم پزشکی از دستگاه هایی نیست که کمبود اعتبار داشته باشد و به نظر می رسد می تواند به راحتی احیا مناسبی برای بیمارستان پرچالش طالقانی کرمانشاه انجام دهد تا مردم آنقدر ناراضی و گله مند نباشند.

پ
پ

طالقانی یکی از بیمارستان های قدیمی کرمانشاه است که از قدیم محل مراجعه مصدومان حوادث، تصادفات و شکستگی بوده است و روزانه به صدها نفر از مردم ارائه خدمات دارد.
مراجعین بیمارستان طالقانی کرمانشاه فقط از همین استان و شهرستان های داخل کرمانشاه نیست بلکه از استان های همجوار نیز مراجعه متعددی به این بیمارستان صورت می گیرد.
اگرچه این مرکز تنها بیمارستان تروما در کرمانشاه است و مردم راه دیگری جز مراجعه به اینجا ندارند اما تقریبا همه از ارائه خدمات ناراضی هستند.
در درجه اول تعداد تخت و پرسنل بیمارستان پاسخگوی نیاز مردم نیست، در بسیاری از موارد تخت کافی برای مراجعان وجود ندارد و بیماران بر روی تخت هایی در کنار راهرو بیمارستان قرار گرفته اند یا برخی که توان حرکت دارند سرپا ایستاده اند و منتظر ارائه خدمت هستند.
تعداد کم پرسنل باعث پاسخگویی نامناسب به مردم شده است و یک پرستار گاهی باید به بیش از ۱۰ نفر خدمات درمانی بدهد.
پرستاران قطعا نمی توانند جوابگوی نیاز مردم باشند و گاهی افراد برای گرفتن یک داروی مسکن ساده، باید بیش از نیم ساعت معطل بمانند و بارها به سرپرستاری مراجعه کنند.
اکثر مراجعین این بیمارستان به دلیل تصادف یا سایر حوادث به طالقانی آمدند و این بیمارستان به دلیل شرایط روحی مردم همواره آماده انواع نزاع و درگیری است و نیروی چندانی نیز برای برقراری امنیت و آرامش در این بیمارستان وجود ندارد.
حتی محل بیمارستان طالقانی نیز چندان مناسب نیست، قرار گرفتن در بلوار اصلی شهر با حجم زیاد تردد و بوق ماشین ها آرامش را از مردم و بیماران می گیرد.
مقابل بیمارستان هیچ جای مناسبی برای پارک خودروها وجود ندارد و مردم همواره نگران سرقت خودرو یا حمل آن با جرثقیل هستند و در بسیاری از موارد نیز به دلیل جای پارک مقابل بیمارستان دعوا می شود.
این وضعیت زیبنده استان کرمانشاه که به نوعی مرکز درمان غرب کشور است نمی باشد.
دانشگاه علوم پزشکی هم از دستگاه هایی نیست که کمبود اعتبار داشته باشد و به نظر می رسد می تواند به راحتی احیا مناسبی برای این بیمارستان انجام دهد تا مردم انقدر ناراضی و گله مند نباشند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.