سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20777 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری» امیدوارم موفقیت در مسابقات کافا تکرار شود انجام خط کشی ۶۰۰ کیلومتر از معابر شهری کرمانشاه/ثبت تردد غیرمجاز کامیون‌ها توسط دوربین‌ها انجام می‌شود نماز «عید فطر» کرمانشاه کجا اقامه می‌شود؟ «گوجه سبز» نوبرانه کرمانشاه راهی بازار شد موج دوم سفرهای بهاری در تعطیلات فطر/ افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای کرمانشاه

۴۶۰ میلیارد ریال بودجه برای منطقه۶ کرمانشاه پیش بینی شده است
05 تیر 1397 - 10:05
شناسه : 7919
0
شهردار منطقه6 کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

شهردار منطقه۶ کرمانشاه گفت: برای شهرداری منطقه ۶ کرمانشاه در سال جاری، ۴۶۰ میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده که امیدواریم تحقق یابد.

پ
پ

خسرو عیسائیان شهردار منطقه۶ کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: منطقه شش کرمانشاه از مناطق وسیع و دارای جمعیت قابل توجهی است و از مناطق نسبتا برخوردار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تدابیر پیش بینی شده برای منطقه شش شهر کرمانشاه گفت: برای این منطقه درسال جاری پیش بینی ۴۶۰ میلیارد ریال بودجه صورت گرفته که امیدواریم تحقق یابد و البته تحقق آن نیازمند مشارکت‌های مردمی است.

مهندس عیسائیان ادامه داد: از این میزان اعتبار پیش بینی شده برای منطقه شش کرمانشاه، ۱۶ و نیم میلیارد تومان برای کارهای عمرانی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای فضای سبز و خدمات، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای بخش فرهنگی و ۳ میلیارد تومان نیز برای بحث ترافیک پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه اعتبارات دولتی ندارد، گفت: بعضا استانداری برای برخی پروژه‌های کلان کمک‌هایی را لحاظ میکند.

مهندس عیسائیان با تأکید بر اینکه مسائل فرهنگی حرف اول را در شهرداری میزند، افزود: بخش فرهنگی باید در مجموعه شهرداری برجسته شود و مورد توجه قرار بگیرد.

وی از تلاش برای راه اندازی شوراهای محله‌ای در کرمانشاه خبر داد و گفت: این شورا ها با هدف پیگیری مسائل فرهنگی و در راستای یاری رساندن به شهرداری تشکیل خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.