پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20827 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است

جشنواره هنر آشپزی به صنعت گردشگری استان پروبال می دهد
14 تیر 1397 - 11:13
شناسه : 8032
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در کرمانشاه گفت: این جشنواره در اقتصاد صنعت گردشگری استان تاثیرگذار است و در تقویم رویداد های فرهنگی ثبت شده است.

پ
پ

وحید امیری در گفتگو با طلوع، اظهار داشت: این جشنواره به صورت استانی از ۲۰الی ۲۲ تیر در محل نمایشگاه های دایمی واقع در بوستان شاهد کرمانشاه برگزار می شود.

به گفته امیری، این جشنواره توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همراهی شهرداری برگزار می شود.

امیری یادآور شد، در این جشنواره شاهد حضور برندهای برجسته رستوران ها هستیم که در دو بخش به رقابت خواهند پرداخت.

وی به بخش حرفه ای و آزاد این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف عرضه غذاهای سنتی و طعم های فراموش شده برگزار می شود و حتی پخت ساده ترین نوع غذا بومی می تواند در این جشنواره ارزیابی شود.

این مسوول افزود: به نفر اول این جشنواره سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان به همراه یک تندیس اعطا می شود.

امیری تصریح کرد:به شرکت کننندگان این جشنواره گواهینامه ای توسط هیات داوران صادر می شود.

وی افزود: این جشنواره موجب تعریف سفرهایی برای کرمانشاه می شود و در رونق صنعت گردشگری تاثیرگذار است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.