جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

معرفی برترین های جشنواره آشپزی ایرانی
24 تیر 1397 - 10:04
شناسه : 8130
1
برترینهای جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در کرمانشاه معرفی شدند . طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش طلوع کرمانشاه  بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت :جشنواره آشپزی در سه بخش برگزار شد که در بخش اول جشنواره مسابقات استعدادیابی را برگزار کردیم و حدود ۱۰۰ خانواده کرمانشاهی شرکت کردند. وی گفت: نفرات برتر بخش استعدادیابی پس از گذراندن یک دوره آموزش کوتاه مدت به اداره […]

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه  بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت :جشنواره آشپزی در سه بخش برگزار شد که در بخش اول جشنواره مسابقات استعدادیابی را برگزار کردیم و حدود ۱۰۰ خانواده کرمانشاهی شرکت کردند.

وی گفت: نفرات برتر بخش استعدادیابی پس از گذراندن یک دوره آموزش کوتاه مدت به اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی می‌شوند تا زمینه‌ای برای اشتغال آنان یا بصورت خوداشتغالی یا فعالیت در واحد‌های پذیرایی یا رستوران‌های مراکز اقامتی استان فراهم شود.

بالایی افزود: در بخش آشپزی حرفه‌ای ۳۰ نفر از سرآشپز‌های رستوران‌های استانشرکت کردند که این نفرات جهت ارتقاء رتبه به اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی می‌کنیم.

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: بخش سوم مسابقات مربوط به انتخاب برترین واحد‌های پذیرایی استان بود که طی بازدیدی که داوران ملی آشپزی ایران از این واحد‌ها داشتند بر اساس شاخص‌هایی امتیازاتی به این واحد‌ها داده شد.

بالایی گفت: در پایان جشنواره از نفرات برتر بخش استعدادیابی تقدیر و پنج نفر از برگزیدگان بخش آشپزی حرفه‌ای نیز به جشنواره ملی آشپزی که بهمن امسال با حضور ۱۵۵ آشپز برتر ایرانی برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت و علاوه براین، اطلاعات رستوران ها، کیفیت غذا و رتبه بندی آن‌ها را ثبت کرده ایم تا در دایره المعارف آشپزی ایرانی وارد شوند.

وی با بیان اینکه امروز برای ارتقاء گردشگری استان نیازمند این هستیم که رویداد بسازیم، تاکید کرد: برگزاری چنین رویداد‌هایی همدلی، تقویت امید و ایجاد نشاط را بین مردم استان در پی دارد.

بالایی خاطرنشان کرد: البته درکنار این مسئله باید استانداردسازی، سلامت غذا، تقویت آن و فراهم کردن وشناسایی غذا‌های بومی و محلی استان را در دستور کار قرار دهیم و تلاش کنیم غذا‌های بومی کرمانشاه در منوی رستوران‌های استان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آینده همانگونه که دنده کباب و خورش خلال در منوی رستوران‌های استان قرار گرفته و به برند تبدیل شده اند، شاهد باشیم سایر غذا‌هایی که به نام کرمانشاه هستند را نیز به گردشگران معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه توسعه گردشگری نیازمند همت جمعی است، گفت: بزرگترین عاملی که می‌تواند به ارتقاء آن کمک کند حمایت و همراهی مردم است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.