پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

آغاز طرح تابستانه پلیس راه کرمانشاه از ابتدای تابستان/پر تردد ترین جاده های استان ؛مسیرهای رفت و برگشت “کرمانشاه-همدان، کامیاران و اسلام آباد” هستند
09 تیر 1398 - 11:24
شناسه : 82602
2
رئیس پلیس راه های استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه -پایگاه خبری طلوع- طرح تابستانه پلیس راه کرمانشاه از ۳۱خرداد آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور نیز ادامه خواهد یافت. در این طرح ۱۰۰تیم گشتی محسوس و ۱۵تیم نامحسوس در سطح مسیر های استان کرمانشاه در حال فعالیت و رصد جاده های استان هستند./سرهنگ محمد حیدری با بیان اینکه مسیرهای رفت و برگشت کرمانشاه به همدان ، کامیاران و اسلام آباد بیشترین تردد را دارد به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: هماهنگی های لازم با دستگاه های امدادی و خدمات رسان در سطح استان انجام شده است. طرح تابستانه پلیس راه کرمانشاه از ۳۱ خرداد شروع شده است و تا ۳۱ شهریور نیز ادامه خواهد یافت./رئیس پلیس راه های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هر ساله با شروع تعطیلات تابستانی شاهد وقوع بیشرین حوادث رانندگی در سطح جاده های استان هستیم گفت: تعداد تلفات رانندگی در تابستان سال گذشته ۱۳۱ تن و آمار مجروحین تصادفی یک هزار و ۴۵۷ بوده است. آمار کشته شدگان رانندگی در ۳ ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۶ درصدکاهش یافته است و همچنین تعداد مجروحین تصادفات رانندگی نیز در مقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

پ
پ

سرهنگ حیدری در ادامه گفت:  بیشترین علت وقوع تصادفات، سرعت و سبقت غیر مجاز است. به همین دلیل پیس راهور با قرار دادن تعداد ۱۰۰ تیم گشتی محسوس و ۱۵  اکیپ نامحسوس و همچنین نصب  ۳۰ دستگاه دوربین ثابت در طول مسیرهای استان وضعیت راه های استان را رصد می کند.

وی درپایان این گفتگو افزود: پلیس راه استان کرمانشاه در برخورد با خودروهایی که سرعت ، سبقت و حرکات مخاطره آمیز دارند کاملا جدی است و به طور قطع برای رانندگان متخلف در اعمال قانون هیچ گونه چشم پوشی در نظر گرفته نمی شود. وی از شهروندان خواست که به توصیه های ایمنی رانندگی را جدی بگیرند و از اقدام به تخلف در قوانین رانندگی پرهیز کنند.

نگین عزتی /خبرنگارطلوع

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.