جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مدیریت بحران اجاره بها بسیج همگانی می خواهد!
09 تیر 1398 - 14:09
شناسه : 82694
1
برگزاری جلسه کنترل اجاره بها در روز چهارشنبه 12 تیر ماه طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه- پایگاه خبری طلوع- تزلزل قیمت ارز،افزایش بیش از حد نرخ اقلام خوراکی و پوشاک و مهمتر از همه آشفتگی قیمت اجاره بهای منازل مسکونی، در حدی است که عرصه را تا اندازه ای به مردم تنگ کرده است که هرجا می روی زمزمه های دردناکش به گوش می رسد ./این روزها نمایندگان مجلس، مسئولین شهر کرمانشاه (استاندار، فرماندار، دادستان و…) همگی در گفتگوهای رسانه ایی خود به این موضوع اشاره کرده اند و هریک به نوبه خود از وضعیت نامناسب مستاجرین برای پیدا کردن سقفی برای زندگی خبر داده اند. هرچند به گفته تمامی این مسئولین یکی از دغدغه های این روزهای آنها کنترل معضل افزایش اجاره بها است اما نتیجه خروجی این پیگیری ها، چشم انداز روشنی برای مستاجرین مستاصل ندارد! وعده دادن آسان است اما این نتیجه نامطلوب کار است که شهروندان و مستاجرین چشم انتظار یاری و نگران را نا امید می کند؟!/فضل اله رنجبر با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید راهکاری برای جلوگیری از افزایش اجاره بها ارائه کنند گفت: برای این کار راهکار کوتاه مدت کار ساز نخواهد بود چرا که به دلیل رابطه خصوصی مستاجر و مالک، نرخ و قاعده مشخصی در اجاره بها وجود ندارد . مستاجرین از ترس بی خانه ماندن به اجبار تن به پرداخت اجاره بهایی می دهند که منطقی نیست!/فرماندار کرمانشاه افزود: در همین راستا جلسه ای در رابطه با پیگیری های قبلی کنترل اجاره بها در روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه با حضور “فرماندار، جانشین دادستان، اتحادیه املاک، اتاق اصناف، تعزیرات و دیگر مسئولین مربوط در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار خواهد شد./انتظار می رود که نتیجه جلسه مذکور منجر به اتخاذ تصمیمی مدبرانه شود و مسئولین ارشد استان بتوانند بحران اجاه بها را به درستی مدیریت کنند!

پ
پ

برای کنترل افزایش قیمت اجازه بها دولت،مسئولین و مالکین بسیج شوند

براستی راه چاره کجاست؟ دلیل افزایش بدون منطق قیمت اجاره مسکن در کرمانشاه چیست؟

 فرماندار کرمانشاه  به عنوان اولین مسئولی که در کرمانشاه پیگیر وضعیت افزایش اجاره بها شد در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: اگر مالکین منازل مسکونی استان در تمامی لحظات زندگی خود از یاد خدا غافل نشوند و با عدالت و رحم به شرایط زندگی همنوعان خود بنگرند قطعا هرگز شاهد چنین اتفاق هایی نخواهیم بود.

فضل اله رنجبر با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید راهکاری برای جلوگیری از افزایش اجاره بها ارائه کنند گفت: برای این کار راهکار کوتاه مدت کار ساز نخواهد بود چرا که  به دلیل رابطه خصوصی مستاجر و مالک، نرخ و قاعده مشخصی در اجاره بها وجود ندارد . مستاجرین از ترس بی خانه ماندن به اجبار تن به پرداخت اجاره بهایی می دهند که منطقی نیست!

فرماندار کرمانشاه افزود: در همین راستا جلسه ای در رابطه با پیگیری های قبلی کنترل اجاره بها در  روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه با حضور “فرماندار، جانشین دادستان، اتحادیه املاک، اتاق اصناف، تعزیرات و دیگر مسئولین مربوط  در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتظار می رود که نتیجه جلسه مذکور  منجر به اتخاذ تصمیمی مدبرانه  شود و مسئولین ارشد استان بتوانند بحران اجاه بها را به درستی مدیریت کنند!

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.